Gå til innhold

trenger nytt skjermkort til en shuttel x pc

fenris1979

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei skulle ha skifta skjerm kort i min Shuttel X pc(SB61G1 / SB65G2) med et FB-61 hovedkort som det står i manualen.

Har har et kort liggende men eg når eg setter det i agp slotten så får eg ikke kabinettet igjen pga at det rett og slett er for stort.

er det noen her som kan være så vennelige å fortelle meg hvilket kort eg bør kjøpe ? eg må ha agp kort og det hadde vært gøy hvis det var en hdmi utgang og at det ikke bråker for mye siden pcen står i stua.

takk for hjelpen

Fenris

Endret av fenris1979
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei skulle ha skifta skjerm kort i min Shuttel X pc(SB61G1 / SB65G2) med et FB-61 hovedkort som det står i manualen.

Har har et kort liggende men eg når eg setter det i agp slotten så får eg ikke kabinettet igjen pga at det rett og slett er for stort.

er det noen her som kan være så vennelige å fortelle meg hvilket kort eg bør kjøpe ? eg må ha agp kort og det hadde vært gøy hvis det var en hdmi utgang og at det ikke bråker for mye siden pcen står i stua.

takk for hjelpen

Fenris

Er det noen skjermkort som leveres med HDMI utgang? Ikke så mange PCI/PCI ex kort i hvertfall. Da må man ha en DVI/VGA konverterer til HDMI

avocent-dvi-hdmi-adapter-lg.jpg

Som denne...

Dette kortet er i allefall "Mid-range" og passer forhåpentligvis i kabinettet

Skrevet

Tror greia er at du må ha et Low-Profile kort. Vet ikke om noen som er noe bra eller AGP ( vet vel ikke omnoen egentlig:P). Men du får søke litt på internett.

Skrevet
det er helst dybden som er problemet her men eg fant dette og skal prøve om dette går

det ser ut som om det kan gå, men jeg ville hatt litt mer dedikert minne om jeg skulle brukt den til spill og sånt, men kanskje du ikke trenger mer

Skrevet

ok denne maskinen blir primært brukt til å se film med via prosjektor og nå bruker eg det interne skjermkortet som er på hovedkortet. men eg ønsker å begynne å bruke mer hdmi kabel. så eg bruker en overgang fra dvi til hdmi og så over i en switch siden eg ikke enda har en forrsterker med hdmi på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...