Gå til innhold

[Løst] Litt trøbbel med DAEMON Tools

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lastet ned et spill som går på crack. I instruksjonen stod det at man skal først mounte før man kan installere spillet(med DAEMON Tools).

Jeg laster da ned programmet og prøver å mounte den virtuelle devicen (som er da [E]). Så trykker jeg meg inn på der jeg lasta ned torrenten fra og velger den filen som skal være CD1 (det er en .cue fil) og der kommer den erroren der det står: "Unable to mount image. File not accessible." eller på norsk da :p : "Kunne ikke montere avbildningsfil.Ingen tilgang til filen."

Er det noe jeg gjør galt eller er det en annen måte å installere spillet på? Kan noen hjelpe meg ut av det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Personlig melding, også forkortet til PM eller melding, er private meldinger som kan utveksles mellom brukerne. I motsetning til tråder og innlegg er meldingene kun synlige for sender og mottaker. Administrator kan lese meldinger i tilfeller hvor meldinger har blitt benyttet til å bryte retningslinjene."

Endret av Skarstard
Skrevet

selvfølgelig :roll:

Tror ikke jeg har brutt noen rettningslinjer!! Bare gitt tips om hvordan slike programmer virker.. nothing more, nothing lesssss..

Som jeg sa innledningsvis, så er det ulovelig å laste ned og bruke piratkopier..

Men når det er sagt, så er det faktisk lov å kopiere sine egne originaler.. som iso, bin & cue osv.. og får man dem da ikke til å fungere.. må man ty til litt hjelp fra Daemon tools e.l.

Skrevet

hmm så "fientlig" du virker da.. lørdag og greier.. du skal være glad og fornøyd du nå.. det er helg :)

Ber om unnskyld om jeg har gitt utrykk av å fortolke regelverket galt.. jeg føyer meg for regler og autoriteter! Og om Admin ser at mitt svar til j3sus virker upassende så sletter han det vell..

Håper du ikke får en natt med lite søvn pga mitt innlegg.. skjønner at dette plager deg, men prøver å berolige deg med at ikke noe etter mitt syn har blitt skrevet som kan være ulovelig, upassende, eller virke støtende på noen.

Så ønsker jeg deg en riktig god helg, med god mat og drikke (mye drikke?) med venner og bekjente.. :fun:

Skrevet
hmmm........

lurer på om j3sus har en annen bruker som ikke skal bli slettet..?

Hva mener du med det da?

Skrevet
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Stenges

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...