Gå til innhold

Låne-laptop .


Anbefalte innlegg

Jeg skal til USA for en månde for og møte noen venner :D

Og da vil jeg ha meg en bærbar-pc så jeg kan linke og snakke med venner her i norge , men jeg har dårlig råd , så jeg tenkte meg at jeg skulle betale for en låne-pc for en eller to månder.

Jeg har sett på www.leasy.no og www.thorn.no , men jeg har ikke funnet noe spesiellt fristende hittil :shrug: .

 

Er det noen der ute som vet om en web-shop der det er fristende låne-pcer ,så vil det ha vert fint om dere tipser meg om det .

 

Takker for gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke Elkjøp en 30 dagers penger tilbake garanti?

Men det gjelder kanskje ikke på pc...

 

Tatt ut fra www.elkjop.no

 

--------

30 dagers full returrett.

Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra mottaksdatoen og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke abonnement. Husk å ta med kvittering.

----------

 

Står ikke noe om pc der.

Så benytt deg av det. Da har du en laptop gratis i en mnd.

Lenke til kommentar

Elkjøp har 30 dagers retur på alt. På programvare og spill, må forseglingen fortsatt være intakt, men ellers gjelder den på alt, også hygieneprodukter. (I praksis blir hygieneprodukter kasert hvis de blir returnert, da man ikke kan selge de på nytt)

 

Du er ved din fulle rett til å kjøpe en PC for så å levere den tilbake innen 30 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...