Gå til innhold

Hvilken webhost er best?


ThomasWH

Anbefalte innlegg

Skal starte webshop, på Norsk, og skal kun selge til kunder i Norge.

 

Jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig å kjøre webshop'en gjennom et webhostingselskap i utlandet? Feks. Globat.com (bruker de fra før til en annen side på nettet)

 

Hvis jeg velger en server i utlandet får jeg jo ikke kjørt .no som url! :p

 

Noen tips om evt. hvilke Norske webhost'er som er gode?

 

 

Mvh.

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg (som antagelig flere andre) vil anbefale subsys.no. Greie kunnskapsrike personer som driver firmaet, og på henvendelser svarer han både raskt og imøtekommende. Serverene er raske og fine, minimalt med nedetid, og responstiden er minimal. Beste hostingen jeg har vært borte i hittil :)

Lenke til kommentar

Takker så meget for alle svar. Det var lærerikt. Jeg antok at man kunne peke til serveren i utlandet. Har hjemmeside fra før. Lurer på om man kan bruke 2 forskjellige domenenavn på tjenesten deres? Da kunne jeg jo bare lage den nye siden min på plassen jeg allerede har, og bare registrere et nytt domenenavn. Innser nå at jeg trenger å lære mer om disse tingene. Har alltid kjørt en hjemmeside (i 12 år nå) men har liksom aldri trengt å lære noe mer enn å uploade filer! (Jeg kjører http://www.Globat.com)

 

Men, hvis man driver en Norsk webshop, med salg til Norske kunder, er det ikke da en fordel hvis kundeservicen man ringer til hos Webhostingen snakker Norsk? Jeg har ingen problemer med å snakke Engelsk, men alikevel? Vil Webhosting folka kunne hjelpe til med problemer med webshop'en? Jeg tenker da på osCommerce, som jeg antakeligvis kommer til å prøve ut og bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...