Gå til innhold

Warhammer online likt wow?


Anbefalte innlegg

Lurer veldi på om jeg kommer til å dra war:S

ja vet de har kommet med minimum specs men det er jo alltid feil:P

men er det noen her eom har spillet betaen som kan si noe om grafikken?(ja vet at betaen er ustabil)

 

Har en bærbar som jeg drar wow på full grafikk det samme gjør jeg med guild wars.

har dratt lotro og på ganske bra.

stalker er også på high.

 

 

 

Men for å gjøre et spørsmål kort....Kommer det til å kreve mye eller lite? og er det noen spill som kan sammenlignes med war i grafikk kravene?

Endret av Aizen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo liste opp maskinvaren din, slik at vi får noe mer å gå etter. Men til syvende og sist kan vi ikke love deg noe, vi kan bare antyde at det vil funke eller ikke. Du får egentlig ikke noe 100% sikkert svar før du har testet spillet på maskinen selv.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg har en bærbar Acer aspire 5720 zg:

1,46 ghz dual core

4gb ddr 2 ram

GeForce 8400m GS 256mb

 

Og som sakt har jeg dratt Stalker på veldigt høyt å har også dratt lotro på ganske bra over medium.

 

Jeg klarer ikke å dra aoc men har hørt at war skal ha nokså "lik" grafikktype som wow bare litt penere liksom.

Lenke til kommentar
Bærbaren min ser du på profilen min, den drar WAR betaen på fullt uten problemer, samt stalker ganske bra, så skulle tro at du ikke har noen problemer hvis du kjører stalker bra.

 

fint å høre, har akkurat den samme pcen omtrent som deg ;)

 

men skjermkortet mitt eller noe er gått til helvette :S får det på garantien da.. rosa flimmring over hele skjermen, suport sa d kunne være kabel fra HK til skjermkortet som er litt løs..

 

unnskyld for veldig oftopic men! er det noen som vet hvordan en lager Poll? (avstemmnings ting) i ny egen tråd?

Endret av ezkoo125
Lenke til kommentar
Bærbaren min ser du på profilen min, den drar WAR betaen på fullt uten problemer, samt stalker ganske bra, så skulle tro at du ikke har noen problemer hvis du kjører stalker bra.

 

fint å høre, har akkurat den samme pcen omtrent som deg ;)

 

men skjermkortet mitt eller noe er gått til helvette :S får det på garantien da.. rosa flimmring over hele skjermen, suport sa d kunne være kabel fra HK til skjermkortet som er litt løs..

 

unnskyld for veldig oftopic men! er det noen som vet hvordan en lager Poll? (avstemmnings ting) i ny egen tråd?

 

Du må ha deg med en moderator, eventuelt bare rapporter tråden med pollen som du ønsker å lage. Dog det bør være noe fornuftig.

 

Det er noen bugs med 8800gt kortene så vidt jeg har forstått. Det er også en stor fordel med 3.5gb+ RAM. Det er fortsatt en del minnelekasjer i spillet så masse minne bedrer stabiliteten. Oppgraderte selv fra 2gb til 3.5 nå nylig og jeg fikk nærmest doblet fps. Minne er skitbillig nå om dagen uansett.

 

Det er litt probelemer med laptoper. Så jeg ville uansett prøvd det ut i OB.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Du må ha deg med en moderator, eventuelt bare rapporter tråden med pollen som du ønsker å lage. Dog det bør være noe fornuftig.

 

Det er noen bugs med 8800gt kortene så vidt jeg har forstått. Det er også en stor fordel med 3.5gb+ RAM. Det er fortsatt en del minnelekasjer i spillet så masse minne bedrer stabiliteten. Oppgraderte selv fra 2gb til 3.5 nå nylig og jeg fikk nærmest doblet fps. Minne er skitbillig nå om dagen uansett.

 

Det er litt probelemer med laptoper. Så jeg ville uansett prøvd det ut i OB.

 

 

 

 

OB?(går ut ifra at du ikke mener tamponger:P)

håper inderligt at jeg klarer å dra det på noe bedre en low:S hater å spille spill på low!!

Lenke til kommentar
Det er litt probelemer med laptoper. Så jeg ville uansett prøvd det ut i OB.

hva mener du med det? WAR går helt fint på laptoper, kjørte med alt på fult på min laptop uten problemer

 

 

1.4ghz , 1gig ram, gforce 8600M

 

 

 

 

Jeg har en bærbar Acer aspire 5720 zg:

1,46 ghz dual core

4gb ddr 2 ram

GeForce 8400m GS 256mb

 

Og som sakt har jeg dratt Stalker på veldigt høyt å har også dratt lotro på ganske bra over medium.

 

Jeg klarer ikke å dra aoc men har hørt at war skal ha nokså "lik" grafikktype som wow bare litt penere liksom.

 

 

tror det skal gå helt greit..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...