Gå til innhold

Noen som har hørt om det kommer Hidden and Dangerous 3?


Morten1987

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Begynte her om dagen og tenke over H&D 2. Og i den forbindelsen så startet jeg og lure på om det kommer til å dukke opp et nummer 3 i serien?

 

Spørsmålet faller da til om det er noen som har hørt om H&D 3 kommer? og om det eventuelt kommer til X-box 360?

Endret av Morten1987
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er en stor fan av H&D spillene. Det foerste spillet var faktisk det spillet som gjorde meg til PC gamer. Kan foroevrig lastes ned gratis og spilles i Vista.

H&D var ogsaa meget bra, men husket uansett jeg var litt skuffet - hadde sikkert altfor altfor store forventninger - men absolutt et meget bra og litt annerledes spill - ihvertfall paa den tiden - begynner vel aa dra paa aarende det og naa....

Har ikke sett eller hoert noe om ett nytt H&D - desverre.

Det har vaert noen traader om dette tidligere. Gjoer ett soek paa Hidden & Dangerous du...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HD1 var et gullspill :!: mimre, mimre

 

Husker det var et oppdrag som foregikk på en havn der man skulle rappe en båt. Så fort man touchet båten gikk alamren og vaktene kom strømmende ut av den ene vakthuset som var der. Husker jeg la ned en kar med Heavy-MG rett mot døra men et stykke unna. På den ene siden av vakthuset satt to karer med standard maskingevær og ventet.....

 

Så var det bare å ta sistemann (sniper)? og touchebåten og utløse alamren. Fyrverkeriet og blodbadet som fulgte var bare vakkert!

 

Tror det er et av mine største spilløyeblikk. Det PERFEKTE angrep!!!

 

HD2 mener jeg at jeg ikke hadde helt sansen for. Var det ikke der man skulle bruke ALLE tastene på tastaturet for ymse kommandoer? Blei rett og slett for mye pes. HD1 var dog enkelt og genialt! Forsåvidt ganske revolusjonerende for sin tid å kunne styre 3 karer på en gang i sanntid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...