Gå til innhold

Multicom Kunshan M860 tråden


PilotBRS

Anbefalte innlegg

har prøvd 3 stk, og samme på alle.

 

* nyeste fra nvidia.com

* Win7 64bit fra clevo.com

* dox optimized driver 184.46 (om jeg husker rett)

 

Oppdaterte biosen som nenvt i post 2 eller 3 på forige siden, og det _kan_ se ut til å ha virket, men vi får se imorgen når maskina blir brukt litt mer. Har kun vært brukt til å se et par episoder criminal minds før leggetid :)

Endret av deejaynekkid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har prøvd 3 stk, og samme på alle.

 

* nyeste fra nvidia.com

* Win7 64bit fra clevo.com

* dox optimized driver 184.46 (om jeg husker rett)

 

Oppdaterte biosen som nenvt i post 2 eller 3 på forige siden, og det _kan_ se ut til å ha virket, men vi får se imorgen når maskina blir brukt litt mer. Har kun vært brukt til å se et par episoder criminal minds før leggetid :)

Prøv dette:

- Slå av automatisk oppdateringer i Windows (for at ikke Windows skal laste ned ny driver)

- Av-installer nvidia driver

- Restart

- Installer Nasty File Remover (LINK) og kjør det (må kanskje kjøres i sikkerhetsmodus)

- Restart

- Last ned nyeste driver fra nvidia og installer den (http://www.nvidia.com/object/notebook_winvista_win7_x64_195.62_whql.html)

 

Fungerer ikke det kan det være et problem med Windows. Prøv å installer på ny.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+981287349

Flere som får bluescreens pga. trådløst kortet?

Har fått en del bluescreens i det siste der det står netw5v64.sys.

Har googlet dette og kommet fram til at det har me det trådløse kortet selvfølgelig, noen som vet hvor man finner de nyeste driverne til det trådløse kortet, eller eventuell løsning?

Lenke til kommentar

Flere som får bluescreens pga. trådløst kortet?

Har fått en del bluescreens i det siste der det står netw5v64.sys.

Har googlet dette og kommet fram til at det har me det trådløse kortet selvfølgelig, noen som vet hvor man finner de nyeste driverne til det trådløse kortet, eller eventuell løsning?

Har ikke opplevd det selv. Prøv å last ned driveren direkte fra Intel. Kanskje en idè å formatere pc-en også.

 

Dersom det ikke funker ville jeg ha kontakta multicom. Mye mulig garantien dekker det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Flere som får bluescreens pga. trådløst kortet?

Har fått en del bluescreens i det siste der det står netw5v64.sys.

Har googlet dette og kommet fram til at det har me det trådløse kortet selvfølgelig, noen som vet hvor man finner de nyeste driverne til det trådløse kortet, eller eventuell løsning?

Har ikke opplevd det selv. Prøv å last ned driveren direkte fra Intel. Kanskje en idè å formatere pc-en også.

 

Dersom det ikke funker ville jeg ha kontakta multicom. Mye mulig garantien dekker det.

Er ikke så lenge siden jeg formaterte maskinen.

Mulig at pcen reagerer med routeren min, eller driverne ikke støtter.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

hei folkens jeg lurer på om denne pcen støtter raid 0?

jeg har den eldre versjonen av m860tu som er over 2 år gammel.

nylig bestemte jeg meg for å bytte ut dvd brenneren med hardisk

og da fikk sånn hdd caddy. var bare å ta ut dvd brenneren og putte inn hardisk, men jeg er usikker på om den støtter raid idet hele tatt i hvilket tilfelle jeg skal kjøpe isteden ssd:

takk på forhånd :D

Lenke til kommentar

Den kjører på Montevina-plattformen ikke sant? Hvis så ser det lovende ut:

Storage Enhancements. The chipset supports Intel's Matrix Storage Manager with rapid recover technology (for the higher end, ICH9M-Enhanced), which allows users to maintain backup images of the system. RAID 0 and 1 are also supported, as is eSATA for fast external drive support.

Kilde

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Gammel tråd, men har degradert denne maskinen til stuepc.

Problemet er at den ikke våkner fra sleep, utenom å trykke på powerknappen. Tastatur og touchpad vekker den ikke, ei heller trådløst.

 

Lurer kanskje på om en biosoppdatering må til, men linken på forrige side er død.

Ikke tilfeldigvis noen som sitter med en kopi av filen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...