Gå til innhold

JonH

Medlemmer
  • Innlegg

    711
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

JonH sine prestasjoner

34

Nettsamfunnsomdømme

  1. Jeg har kjøpt fotoutstyr fra en større butikk. Det viste seg å inneha en feil helt fra starten så det ble sendt inn for reparasjon. Det tok litt tid og fikk etter hvert vite at de forlangte betaling for at det skulle ordnes ettersom det ble regnet som slitasje! De gikk raskt tilbake på dette når jeg henviste til ordredato. Det ble sendt inn i starten av mai. Har vært i kontakt med de flere ganger men det virker ikke som om det blir gjort så mye. Det var meningen at det skulle brukes på en lengre fjelltur senere i sommer, men den planen blir nok ikke noe av. For meg virker de useriøse, og etter et søk på nett er jeg ikke alene om å ha samme erfaring når et produkt ikke virker slik det skal. Kan jeg da heve kjøpet og heller bestille fra en annen butikk? Magefølelsen sier meg at det er mye raskere enn å vente på reparasjon. Og hvor lang tid kan man forvente at de skal bruke på å reparere et defekt produkt?
  2. Har ikke mottatt noen varsler, heller ikke når de testet det tidligere. Android versjon 13, og ingen tilgjengelige oppdateringer når jeg søker etter nyere versjon. Bor i en kommune som har rødt farevarsel, og flere i nabolaget har mottatt det. Virker dårlig planlagt og gjennomført.
×
×
  • Opprett ny...