Hei,
Kan folk som kom inn på skolen i 2026: Si hvor mange rangeringspoeng de hadde, om de eventuelt hadde venteliste plass, hvilket ventelistenr de hadde og om det var heltid eller deltid?
Det hadde hvertfall vært veldig hjelpsomt for de som ønsker og søke dit neste år, med å få en slags pekepinn på hvilken poengsum som kreves. ☺️