Gå til innhold

SrPete

Nye medlemmer
  • Innlegg

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

SrPete sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Hei, Kan folk som kom inn på skolen i 2026: Si hvor mange rangeringspoeng de hadde, om de eventuelt hadde venteliste plass, hvilket ventelistenr de hadde og om det var heltid eller deltid? Det hadde hvertfall vært veldig hjelpsomt for de som ønsker og søke dit neste år, med å få en slags pekepinn på hvilken poengsum som kreves. ☺️
×
×
  • Opprett ny...