Gå til innhold

StPh

Medlemmer
  • Innlegg

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

177 profilvisninger

StPh sine prestasjoner

1

Nettsamfunnsomdømme

  1. Det var verkstedet som byttet alt.
  2. Heisann. Har en eldre transporter som skal eu godkjennes. Og får ikke liv i tåkelys pæra. Har sjekka sikringer både 2 og 3 ganger, og alle er hele. Har tatt fra hverandre baklykter å gått med søke lampe mens lysbryter er på, da også trekt ut for å slå på tåkelys. Det er strøm på alle punkt bortsett fra til tåkelys. Det er jo to poler i det lampe feste og til kjørelys funker det. Gidder ikke betale flere tusen i feilsøking for att en gløde tråd skal funke. Det ble byttet kontakt bak fra 7 til 13 polet da verkstedet fant irring i ledningsnettet. Dette er noen år siden, og tåkelyset har fungert etter det. Noen som har ett smart triks i ermet for å få det til å funke? Takk på forhånd for hjelp og svar!
×
×
  • Opprett ny...