Heisann.
Har en eldre transporter som skal eu godkjennes. Og får ikke liv i tåkelys pæra.
Har sjekka sikringer både 2 og 3 ganger, og alle er hele. Har tatt fra hverandre baklykter å gått med søke lampe mens lysbryter er på, da også trekt ut for å slå på tåkelys. Det er strøm på alle punkt bortsett fra til tåkelys. Det er jo to poler i det lampe feste og til kjørelys funker det.
Gidder ikke betale flere tusen i feilsøking for att en gløde tråd skal funke.
Det ble byttet kontakt bak fra 7 til 13 polet da verkstedet fant irring i ledningsnettet.
Dette er noen år siden, og tåkelyset har fungert etter det.
Noen som har ett smart triks i ermet for å få det til å funke?
Takk på forhånd for hjelp og svar!