Jump to content

0SMOO4WU

Medlemmer
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

62 :)
  1. Over to år so bytta vi ut to fossilbilar med to elbilar her i hushaldninga vår🙂 Men, det var ein digresjon. Eg føretrekk trøsyklar føre elsyklar. For prisen en god elsykkel kostar så kan en få rimeleg heftige amerikanske trøsyklar, jfr Santa Cruz og den slags. Hjelper lite i lengda med dyr elsykkel når hjul, krank og diverse lager er av tvilsam kvalitet.
  2. Alt i livet innebærer kompromiss. Skulle Tesla hatt bedre lakkering? Absolutt! Men det vil bli bedre. Dei har berre laga bilar i ti år. Heilt hinsides kva dei har fått til på den tida. Inntil vidare så er alle Tesla kjøpere deltagere i eit utviklingsprosjekt, dei fleste vel vitande om det. Heile pointet med Tesla var å gi gamlingane eit elektrisk spark bak. Det har dei til dei grader fått til. Mission achieved. Ikkje uten grunn at Tesla deler patenter og inviterte andre inn i å utvikle ladenettverk. Ein digresjon følgjer: Sjølv om Musk er ein underlig skrue så skal menneskeheita være sjeleglad for at vi har en visjonær og teknisk interessert multimilliardær som han. Pledge pengar til "trusts" som Gates eller berre kjøpe Oligarkyachter gir menneskeheita ingenting i det store bildet. Om fem år så har vi mennesker på månen igjen. NASA såg at dei måtte få ut fingeren pga SpaceX. Akkurat som bilprodusentane pga Tesla.
  3. Har en X med "dårlig" lakkering. Dårlig i den forstand at dersom en polerer bilen så ser en små defekter, renning eller tynne punkter. Eg såg dette allereie på utlevering, men eg dreit i det. Folk kjøper ikkje bilen for lakken sin del, då hadde en kjøpt ein tysker eller japaner. Eg kjøpte den fordi den er sikkert 50 år fram i tid, alle andre bilar er daukjedelige. Ratting, bremsing og åpning av dører for hand.. Det er så 2010? Fun fact: 100 / 100 ungar er overbegeistra for bilen min. Om en er uenig med dei så er en berre en treigfis? Einaste bekymringa mi er at eg ikkje vil eige denne bilen etter garantien går ut. Det blir et sensorhelvete uten like når denne blir gammal. Så då håper eg at andre merker har fått laga noko kult slik at eg fortsatt kan kjøre en gøy bil. Har vore i Jaguaren og Audien. Flotte skinnseter, men fordelane sluttar der.
  4. Symbolpolitikk. Mi subjektive meining, så sant en ikkje har en vanvittig batteribank eller landkabel, er at det her blir elendig regularitet på strømforsyninga som betyr at en vil måtte kjøre gassturbinane regelmessig uansett. På sommarhalvåret på Tampen så er det ofte lange fine perioder der det er bortimot vindstille. Tippar for øvrig at ein gassturbin har mykje reinare forbrenning og teknisk levetid om den får kjøre på et gitt turtal over lengre tid, kontra start & stopp. Men kven bryr seg om slikt. Av og til så skulle eg ønske at velferdsstaten gjekk tom for pengar, slik at en fekk en "reality check". Det er sånt tull som dette som gjer at ingen vil ha noko med den norske krona å gjere.
  5. Det har du heilt rett i! Rart han ikkje døde i første sving! Dersom en antar at han har ei takboks som er 1.0m brei og 2.5m lang så gir det der følgjande løft i 80 km/h: Nesten 800 kg!! Antagelser; CL = 1.3 (ikkje ulikt NACA 2412 profil) Kald luft
  6. Er vel seks mnd sidan eg brukte det sjølv. Stod bilar plugga i der når eg var der rundt juletider nettopp så fekk ikkje ladda då. Ligg, eller skal eg seie låg, ganske nær utkjørselen frå bygget.
  7. Eg har lada innandørs i dette huset. Type to stolpe. Trur der er 6 eller 8 p-plassar innandørs i første etasje.
  8. Merk at der er lading for elbilar innandørs i første etasja (grunnivå). Har brukt ein av dei plassane sjølv:-)
  9. For fem år sidan så spurte eg forresten Sonos borte i USA om ikkje dei kunne legge inn passiv IR detektor og optisk røykvarsler i produkta sine. Når det først skal på veggen i alle rom så hadde det vore forbanna praktisk. Ikkje uventa så fekk eg aldri tilbakemelding frå produktutviklarane.
  10. Skitt, håper dette krever manuell inntasting av passord i appen ellers kan ungane koste meg titusener.. Dette er rein blåruss skit, dersom dei ikkje held bra teknisk kvalitet etter ti år så er det eit møkkaprodukt og det er det ikkje.
  11. Synd den er så enormt stor, ville hatt fullstendig angst i et hvert parkeringshus og egentlig parkeringsplasser generelt. Kunne vært 30 cm kortere og 20 cm smalere uten at jeg hadde savnet plassen... Da blir vel Model Y perfekt for deg. X er rå på plass og for de som har barn i barneseter så et jo falkevingene en fantastisk løsning. Blir vanskelig å velge ny bil den dagen eg er ferdig med X'en. Hinsides bra familiebil. Har 6-setaren og en kan pakke bilen for en måneds bilferie uten å ha baggasje synleg i kupeen. Når den i tillegg snittar 2,3 kWh på mila så er den jaggu billig i drift sjølv om verditapet på en bil til 850 000 sikkert er horribelt..
  12. Huh!? Radar systemer kan ikke se ting som står stille.De er laget for å oppdage ting i bevegelse. Tesla har derimot også kamera, som kan se former, og om noe har samme form som et menneske så vil bilen unngå dette. https://www.google.com/amp/s/www.wired.com/story/tesla-autopilot-why-crash-radar/amp For ordens skyld så er det ikkje radar som blir brukt ved parkering og anna nær bilen. Det er ultralyd, ref. dei runde knottane som er innfelt rundt heile Teslaen. Ultralyd drit i om ting står stille eller ei. Den sender ut en lydpuls som reflekterar og kjem tilbake dersom der er eit objekt. Tida den bruker på rundreisa blir regna om til avstand. Simples.
  13. Kanskje den delen som sier at systemene ikke kan oppdage alt, og at sjåføren derfor må være klar til å stanse bilen når som helst? Systemet er ikke laget for å oppdage ting som står helt stille, om det ikke ser ut som et menneske. Hadde systemet gjort det så ville den aldri klart noe som helst. Ok, takk for utdjupinga. Frå nå av skal eg være på vakt kvar gong bilen nærmar seg ting som ikkje ser ut som eit menneske!
×
×
  • Create New...