Hei,
Kjøpte en Toyota Auris hos en forhandler for en uke siden. I går begynte batterilampa å lyse rødt, og fikk konstantert gåen dynamo i dag. Er dette noe jeg kan reklamere på? Garanti eller ei. Har forsåvidt 1 års garanti på bilen, men ikke sikker på om den dekker det