Gå til innhold

Pete Ando

Medlemmer
  • Innlegg

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

609 profilvisninger

Pete Ando sine prestasjoner

1

Nettsamfunnsomdømme

  1. Hei, Kjøpte en Toyota Auris hos en forhandler for en uke siden. I går begynte batterilampa å lyse rødt, og fikk konstantert gåen dynamo i dag. Er dette noe jeg kan reklamere på? Garanti eller ei. Har forsåvidt 1 års garanti på bilen, men ikke sikker på om den dekker det
×
×
  • Opprett ny...