schnoog
-
Innlegg
333 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Innlegg skrevet av schnoog
-
-
Så hvis jeg enda ikke har fått en beklagelig mail fra netonnet så er det fortsatt håp ?
-
Sannsynligvis utro tjener ja...
-
1
-
-
Brukte ikke
torbjornhb skrev (24 minutter siden):Hvis du betalte med kredittkort så blir vel pengene returnert automatisk om ikke varen er sendt innen en viss periode, og så trekkes de når varen blir sendt eller noe...
Brukte ikke kredittkort nei
-
Groundbreaking-Maize skrev (3 minutter siden):
Returnert, eller har reservasjonen opphørt på grunn av tidsavbrudd?
Aner ikke, vet ikke hvordan jeg sjekker det.
-
NetOnNet har returnert pengene mine ser jeg nå på nettbank. Ingen mail, og ingen info om dette.
Dette betyr vel at det ikke ble ps5 på meg heller.
-
Setter omtrent hjertet i halsen hver gang en mail tikker inn i frykt av at netonnet har fucka meg....
-
2
-
-
Schuminator skrev (33 minutter siden):
Har du bestilt optisk eller digital?
Optisk.
-
Hos meg står det levering mellom 08.12.2020 - 15.12.2020
-
snakket med netonnet dagen etter bestillingen. De har null peiling på om de klarer levere til alle. Tror ikke de har kontroll.
-
Ante meg at det skulle komme slike mailer fra netonnet etterhvert ja....
-
håpløst at de sender i orginal innpakning uten emballasje rundt. Sjansen for at den "forsvinner under transport" øker jo med mange hundre prosent når folk ser hva det er for noe.
-
Ricola skrev (2 minutter siden):
Fikk bekreftet på chat hos netonnet at orden har gått gjennom for min del, får når de har på lager. Deilig!
Ja men de kan ikke fortelle deg når du får den. Kanskje det blir mai 2021 som på komplett for alt vi vet.
-
Var en av de som fikk bestilt på netonnet. Chatter med de nå og de garanterer ikke at man får konsollen til datoen de skriver (8.desember.)
Kan faktisk se ut som de ikke aner hvor mange maskiner de får da mer info ville komme når de fikk maskinene fra leverandør.
Da kan det faktisk se ut som vi har forhåndsbetalt for en vare som de ikke vet om de har.
-
Snart kommer kommunikasjonssjef til coop osb og forteller at de er svært overrasket over ps5 interessen....
-
Fikk også lagt inn en rett over 0800.... så får vi se om de klarer hoste opp maskiner...
-
Magnetar skrev (På 29.10.2020 den 18.43):
Hører enkelte klager over varslesystemet til OnePlus-telefonene. At det enkelte ganger kan gå 10 min fra f.eks. en melding er sendt, til den dukker opp på telefonen. Gjelder dette alle?
Kan bekrefte at det gjelder oneplus 7 ihvertfall.
-
Ingenting å klage over. I 1990 betalte vi 599,- for Nintendo 8-bit spill. Det tilsvarer 1190,- i dag.
Noen år senere måtte man betale 799/899,- for Super Nintendo spill. Noe som tilsvarer sjokkerende 1500,- i dag.
Dagens spill er billige!

-
3
-
-
Jesperiano skrev (5 minutter siden):
Så Dustin hadde satt 6000, er vel å forvente at den kommer ned på 5500, slik som xboxen?
Tipper de norske nettbutikkene går sammen og alle selger for 6000.
-
Ser at butikkene har satt pris på 6000 ,- . Da blir sikkert digital versjon 5000,-
Synes det var ganske drøyt. De norske butikkene flår oss.
-
Sliter fortsatt med ekstremt treg kanalvelging, den siste update hjalp ingenting.
-
Eksisterer det noe som helst info om hva som skjer videre med denne deokderen ?? Den er jo på grensen til søppel hva gjelder hastighet. Meget skuffende. Get sier selvsagt ingenting annet enn at det jobbes med ting. Det holder ikke.
-
Apple tv4k er lynkjapp sammenlignet med get boxen. Dessverre er den ubrukelig å se foball med, ballen henger igjen ved raske bevegelser.
-
Hvor lang tid skal Get bruke før de får oppgradert hastigheten på denne? Å bla i tv menyer er fullstendig sirup. Fikk svar om at det skulle komme forbedring, men du verden så lang tid det skulle ta da.....
-
Ja etter siste update nå er auto brightness endelig perfekt!!

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus
i Konsoller
Skrevet
Den dukker sikkert opp her også tipper jeg.