Gå til innhold

Gringorilla

Medlemmer
  • Innlegg

    1 276
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Gringorilla

  • Bursdag 01. okt. 1983

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Gringorilla sine prestasjoner

1,2k

Nettsamfunnsomdømme

  1. Det går bra. Jeg trenger ikke flere påskudd for å foretrekke å spille på lukkede konsollsystemer.
  2. Kan ikke si meg uenig i kritikken du kommer med, men samtidig klarer jeg ikke la være å storkose meg. Det føltes som å komme hjem.
  3. Selv om jeg til dels er enig med deg i akkurat dette (søstra mi som spiller mobilspill daglig og er innom Zelda i ny og ne kaller jeg ikke gamer), så tar du dette ALT for langt. På grensen til psykopatisk langt vil jeg si, og spesielt i åpningsinnlegget ditt. Jeg har spilt (konsoll og PC) nærmest daglig i 38 år nå, og har spilt like i underkant av 3000 forskjellige spill fordelt på disse årene. I perioder har det vært 18 timer om dagen, og i andre perioder en mer fornuftig mengde (2-3 timer). Per i dag ligger jeg på rundt 1 time om dagen i snitt. Grunnen til det er at jeg har andre ansvar som kommer foran gaming. Likevel skal du argumentere sabla godt for at jeg ikke skal kunne kalle meg en gamer. Og som en gamer rekker jeg gjerne ut en hånd til de som spiller enda mindre enn meg. Eller mener du at Leonardo Da Vinci skal kunne si at Salvador Dali ikke er noen kunstner fordi han bare brukte 4 måneder på å male L'Apotheose d'Homer sammenlignet med de 5 årene Mona Lisa tok? Mengden tid brukt er irrelevant. Valg av spill er irrelevant. Det som betyr noe er lidenskapen.
  4. Jeg kan skilte med enda særere preferanser. Jeg foretrekker å spille med Legacy kontrollsystem (ofte også kalt old-school, classic, radical mm.), som vil si at man går frem/bak og svinger høyre/venstre med venstre analog og strafer og ser opp/ned med høyre analog. Og for å komplisere det hele bruker jeg invert aim på dette kontrolloppsettet, mens om jeg blir tvunget til standard kontrolloppsett så bruker jeg vanlig aim. Ønsker forskerne her lykke til med å analysere hvorfor jeg gjør det slik.
  5. Av en eller annen grunn takler jeg ikke å spille Schmups som har sidestilt kamera i stedet for ovenfra og ned. Tror jeg har PTSD fra den ene delen fra Bart's Nightmare på SNES.
  6. Det lille jeg har fått spilt av Outer Wilds var helt fantastisk. Jeg ble dessverre avbrutt midtveis i det, og har nå, 2 år etterpå enda ikke fått startet det opp igjen. Til tross for at jeg VET det er bra, så er det noe ekstra vanskelig med å starte opp igjen et spill man vet man BØR starte om igjen fra starten. Har sikkert hundrevis av titler i backloggen som lider samme skjebne.
  7. Om den er svakere enn hovedkonsollen, så kommer det til å feile. Er jo nettopp den tabben som har holdt Xbox tilbake denne generasjonen. Da er det nok lurere å heller vente en halv generasjon og gi ut en slik bærbar som er like kraftig, i stedet for å gi ut en pro som er kraftigere.
  8. Mulig jeg misforstår, men jeg føler du irriterer deg litt vel hardt over noe som strengt tatt ikke virker helt krise? Denne samme funksjonen, at man må samle en viss mengde greier for å komme videre, var en ganske stor del av eksempelvis Sackboy, som er et spill som gjerne tar 20 timer å komme gjennom, men det var jo et knallspill. Og det virker som Hirogami også var et knallspill frem til dette (lille?) irritasjonsmomentet?
  9. Boikotter vi ikke Metal Gear etter at Kojima ble presset ut?
  10. Ifølge utvikleren vil Skate være tilgjengelig på både PlayStation 4 og PlayStation 5 fra 16. september. For oss som var med i betaen, så har vi nå fått full tilgang til Early Access versjonen av Skate Men bare på PC virker det som? Jeg har hatt plass i betaen i lang tid, men kjente på at jeg ikke orker å spille det på PC.
  11. Det er seriøst ingen unnskyldning for ikke å spille dette spillet lenger. De har fikset absolutt alle manglene ved launch, lagt til utallige nye morsomme elementer (gratis), spillet ser bedre og bedre ut visuelt, og man går rett og slett aldri tom for ting å gjøre. Helt fantastisk comeback som ingen andre utviklere kan matche.
  12. Fy flate dette har tatt lang tid å utvikle! Få fingern ut!
  13. Noen perler her og der, men herregud så mye uoriginalt også. Skulle virkelig ønske utviklerne kjørte sitt eget løp og ikke lot seg påvirke for mye av trender. Tenker da spesielt på soulslike og hero shooters. Gleder meg kanskje mest til Zero Parades og Unbeatable.
  14. Meget god og variert lineup. Håper bare ikke de forsvinner igjen innen jeg rekker å spille dem. Skjer litt for ofte.
×
×
  • Opprett ny...