-
Innlegg
12 863 -
Ble med
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Innlegg skrevet av oOF
-
-
Jeg syns kommentatorene til NRK er bra. Både han og Nora Johnsen. Spesielt hun er veldig ok å høre på.
-
Aurvana Live var veldig dølle i diskanten så det kan jo stemme. Jeg syns de var noe oppskrytt.
-
Fantomtegningen skrev (9 timer siden):
Et kjapt spørsmål til dem med flush dørhåndtak (Som på KIA/Hyundai, TM Y/3, osv).
Hvordan opplever dere vinterstider med snø og is som har lagt seg på håndtakene, er det noen forhåndsregler?
Husker for en stund siden da slike dørhåndtak ble populært var løsningen å hamre løs på dørhåndtaket hvis det var is, noe som er ufullstendig uakseptabelt i 2026. Usikker på om de ulike merkene har implementert noe varmeløsning i dørhåndtakene på vinterstid.
Spør pga interessen for Skoda Peaq, men til min "fortvilelse" så har denne disse flush håndtakene.Et vanlig dørhåndtak er mye bedre enn disse løsningene. Det er irriterende og idiotisk, men ingen dealbreaker for min del.
-
1
-
-
Ikke noe super førstestraffe fra Kane, men han får jo en ny sjanse.
-
Det ble jo en grei seier, men det var mye som kan og må bli bedre. Irak var overraskende gode.
-
Å ja jeg så på det men jeg er rett og slett i mål når det kommer til hodetelefoner.
-
Bjerknez skrev (17 timer siden):
-lang tekst-
Kan bekrefte at du setter deg ned i Tesla Model 3 og setene i M3 LR er veldig middelmådige. Hadde det vært et valg å ta Performance-setene som et alternativ i LR AWD hadde jeg lett valgt det.
-
2
-
-
Hyggelig at noen andre enn Mercedes vinner for en gangs skyld.
-
1
-
-
Skottland er da europeisk? De vant da i natt.
-
1
-
-
Marokko imponerer meg!
-
1
-
-
Festlig med tre røde kort i en kamp, men de to siste var streng dømming.
-
Jeg har bestandig hatt lyst til å prøve det headsettet, men slik ble det ikke. Det er vel utgått for lenge siden nå antagelig.
-
Vi kan kanskje si at Russell skuffer en del i forhold til Antonelli.
-
-
Det er mye som skjer i Monaco i dag!
-
ChopperRead skrev (1 time siden):
Vi vant ligaen og spilte en CL kampanje som er statistisk tidenes beste, utenom finalen.
Det er alt som betyr noe for oss arsenalfans, en fantastisk sesong for ett lag som er blitt enda ett hakk bedre. Om det er kjedelig for de nøytrale driter vel vi i. Kjedelig for meg å se Guardiolafotball, Simeone-fotball, alle United managere siden Fergie-fotball. Men det driter vel de respektive fans en lang marsj i. Det er våre respektive lag som betyr noe for oss. Selvfølgelig blir man misunnelig på at lag er myyyyyye bedre enn sitt eget. Det har jeg også vært i mange år.
For nøytrale har arsenal før arteta aaalltid vært forbundet med offensiv festfotball. Men for oss fans var det ikke spesielt artig å aaalltid vite at vi garantert slipper inn ett mål eller to.
George Graham kom inn døra og sa ifra til meg at festfotball, det var ikke noe laget hans spilte på 90-tallet.
-
Jotun skrev (4 timer siden):
Hvis det er noen trøst: å se på Liverpool i vår har vært begravelse ift bryllupene Arsenal har stilt opp med. Men der har det vært utelukkende positivt 😅
Høøøøy!
-
Det har vel ligget i kortene i lang tid at han ikke kom til å skrive under uansett hva han har sagt. Men det er jo en usunn trend at både han og TAA (nesten i hvertfall) forsvant uten kompensasjon.
Litt moro at TAA ikke kom med i Englandstroppen til VM, da.
-
2
-
-
Det er vel naturlig å legge seg tilbake når man tar ledelsen tidlig og PSG er av de beste lagene offensivt. Arsenal gjorde en god jobb med å ta ut Kvaratskhelia og det offensive spillet. Arsenal er av de aller beste lagene defensivt, men de bruker da også alle midler for å drøye tid som er mulig. Må innrømme at jeg begynte å gjøre andre ting utover i kampen. Sikkert veldig spennende for Arsenal frem til straffesparkkonkurransens slutt. Jeg forstår ikke hvordan Liveprool ikke tapte mot Arsenal denne sesongen.
-
Likevel syns jeg Arsenal var vel så farlige som PSG, de er gode på å legge seg bak og la motstanderen ha ball.
-
Jeg syns det var et flott øyeblikk!
-
barezell skrev (25 minutter siden):
Frykter straffer, må gå for seier i 2. Trenger Eze magic!
Fail.
-
Her lukter det litt Arsenal.
-
Men helt grei straffe, kanskje PSG blir bedre nå, Arsenal har klart å kvele kampen så langt stort sett.

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine
i Fotball
Skrevet
Jeg har hatt stor sans for Alexander Isak siden han spilte i Real Sociedad, men han virker å være en som trenger fryktelig lang tid etter en skade. Håper han blir bedre neste sesong.