Gå til innhold

oOF

Medlemmer
  • Innlegg

    12 863
  • Ble med

Innlegg skrevet av oOF

  1. Fantomtegningen skrev (9 timer siden):

    Et kjapt spørsmål til dem med flush dørhåndtak (Som på KIA/Hyundai, TM Y/3, osv).

    Hvordan opplever dere vinterstider med snø og is som har lagt seg på håndtakene, er det noen forhåndsregler?
    Husker for en stund siden da slike dørhåndtak ble populært var løsningen å hamre løs på dørhåndtaket hvis det var is, noe som er ufullstendig uakseptabelt i 2026. Usikker på om de ulike merkene har implementert noe varmeløsning i dørhåndtakene på vinterstid.

    Spør pga interessen for Skoda Peaq, men til min "fortvilelse" så har denne disse flush håndtakene.

    Et vanlig dørhåndtak er mye bedre enn disse løsningene. Det er irriterende og idiotisk, men ingen dealbreaker for min del.

    • Liker 1
  2. Bjerknez skrev (17 timer siden):

    -lang tekst-

    Kan bekrefte at du setter deg ned i Tesla Model 3 og setene i M3 LR er veldig middelmådige. Hadde det vært et valg å ta Performance-setene som et alternativ i LR AWD hadde jeg lett valgt det. 

    • Liker 2
  3. ChopperRead skrev (1 time siden):

    Vi vant ligaen og spilte en CL kampanje som er statistisk tidenes beste, utenom finalen. 

    Det er alt som betyr noe for oss arsenalfans, en fantastisk sesong for ett lag som er blitt enda ett hakk bedre. Om det er kjedelig for de nøytrale driter vel vi i. Kjedelig for meg å se Guardiolafotball, Simeone-fotball, alle United managere siden Fergie-fotball. Men det driter vel de respektive fans en lang marsj i. Det er våre respektive lag som betyr noe for oss. Selvfølgelig blir man misunnelig på at lag er myyyyyye bedre enn sitt eget. Det har jeg også vært i mange år.

     

    For nøytrale har arsenal før arteta aaalltid vært forbundet med offensiv festfotball. Men for oss fans var det ikke spesielt artig å aaalltid vite at vi garantert slipper inn ett mål eller to.

    George Graham kom inn døra og sa ifra til meg at festfotball, det var ikke noe laget hans spilte på 90-tallet.

  4. Det har vel ligget i kortene i lang tid at han ikke kom til å skrive under uansett hva han har sagt. Men det er jo en usunn trend at både han og TAA (nesten i hvertfall) forsvant uten kompensasjon. 

    Litt moro at TAA ikke kom med i Englandstroppen til VM, da. 

    • Liker 2
  5. Det er vel naturlig å legge seg tilbake når man tar ledelsen tidlig og PSG er av de beste lagene offensivt. Arsenal gjorde en god jobb med å ta ut Kvaratskhelia og det offensive spillet. Arsenal er av de aller beste lagene defensivt, men de bruker da også alle midler for å drøye tid som er mulig. Må innrømme at jeg begynte å gjøre andre ting utover i kampen. Sikkert veldig spennende for Arsenal frem til straffesparkkonkurransens slutt. Jeg forstår ikke hvordan Liveprool ikke tapte mot Arsenal denne sesongen. 

×
×
  • Opprett ny...