Gå til innhold

HyperTech DC1 - nytt merke?


Hes

Anbefalte innlegg

Kom over en reklame på agderpostens nettsider i stad.

Var en telefon med navnet HyperTech DC1, er det noen som vet mer om denne telefonen enn det som står på hjemmesiden dems? www.hypertech.no

Er dette noe nytt eller er det bare jeg som henger etter? :)

 

Untitled-1.jpg

 

Litt info om telefonen:

 

HyperTech DC1 mobiltelefoner er en billig og funksjonell telefon. Du har mulighet for to simkort som kan operere samtidig og du kan høre på musikk i både MP3 og MP4 format. Du har en stor 3" berøringsfølsom skjerm for å utforske telefonen på. Den har både bluetooth, MMS, GPRS og et 2mpx kamera som tar gode bilder.

 

Du har også full støtte for å bruke mobilen som webcam på din datamaskin og kan bruke den innebygde stemmeforvrengeren til å vri om stemmen mens du snakker.

 

Pris: kr. 2 800.00,-

 

 

Utvidet informasjon:

 

Nøkkel Innhold

Antall simkort støttet 2

Størrelse på skjerm 3"

Backup batteri Ja (varer opp til 4timer)

Blåtann Ja (Bluetooth 2.0)

Touch-Screen Ja

VIP område Ja

MP3-spiller Ja

MP4-spiller Ja

MMS Ja

GPRS Ja

Minnebrikke Ja (1GB, mulighet for 8GB)

Kamera 2MP (tar gode bilder i høy bevegelse)

Ekstra batteri Ja

Web-cam funksjon Ja

Stemme-forvrengning Ja (inntil 5 forskjellige stemmer)

Endret av HES
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, så den jeg også... Kjøpte et eksemplar og teset. Syns det var vanittig stilig. Er et nytt merke ja, HyperTech. Er et lokal firma her i arendal nærmere bestemt fiansvingen :p (whois på hypertech.no). Mobilen var akuratt som beskreket rask og fin. Det eneste var kanskje at den var litt tykk. Det ser du nemmelig ikke på bilde. Men ellers helt ok... Mye, mye utstyr på den da, mange ting som ikke har kommet til norge enda men som finnes i Tyskland og japan fant en funksjon som gjorde at jeg kunne bruke mobilen som betaling på visse automater... Aner ikke om dette funker da dette ikke er komme til norge enda.

Lenke til kommentar

Er vel en Kinatelefon de bare selger under eget navn?

 

Litt merkelig at de ikke legger ut mer informasjon om telefonen på nettsidene sine. Får vel håpe for kundene deres sin del at de selger nok til å holde selskapet gående, hvis ikke kan man nok se langt etter både garanti og reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
sHaDoWmAtE:

Har du mulighet til å legge ut noen flere bilder av telefonen ? Også kanskje av brukergrensesnittet på telefonen ?

 

Ser forøvrig veldig rart og uvant ut med plasseringen av *, 0 og #

 

Klart skal få gjort dette så fort som mulig :)

 

sHaDoWmAtE, fant ut hvem som eide selskapet ja, kjenner dem jo :)

 

Nice det da ;)

Endret av sHaDoWmAtE
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har en kamerat som har den. Kikka netopo på den, og etter hva jeg fant ut er det en ZTC 520.

 

Specs. her:

http://www.totobay.com/ztc-520-multi-media...-red-p6433.html

 

 

Ikke den som er på bildet, men tenker det er samme maskinvare og programvare.

 

 

Etter å ha lekt litt rund med telefonen er jeg vanvittig glad for min Nokia 5800 - skjermen på DC1, errh - ZTC 520, er elendig!

 

Det samme er det meste annet på den.

To simkort veier definitivt ikke opp for ulempene med denne telefonen!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er vel en Kinatelefon de bare selger under eget navn?

 

Virker til å være det. Har vært i Kina der jeg synes grensesnittet på denne telefonen virker skremmendes lik den på kina kopier. Kan jo nevnes at dama mi hadde en liknende telefon med litt rar meny lay out som også likner på denne. Finnes mange fine kopier eller andre billige telefoner, men kvaliteten har jeg ingen ting å kommentere på, fordi den føler jeg ikke er til stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...