Gå til innhold

BK: Nagler fra svunnen tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker umiddelbart bildet, men blir ikke _helt_ fortrolig med komposisjonen. Vet ikke akkurat hva det er, men det "burde" vært en horisontal forskyvning en eller annen vei...

 

Edit: Mulig et smalere format også ville gjort seg, 4:3 eller 5:4. Jeg synes de to naglesømmene innbyr til å plassere den ene i tredelingslinjen og den andre i det gylne snitt, for de er såpass tett at det lar seg gjøre. Det kan bli en temmelig stram og fin komposisjon.

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Endelig treffer du skikkelig med dine ruststudier, Tom. Dette bildet hadde jeg vært stolt over å presentere. Det har en litt rar balanse, jeg er enig i det. Men for meg bygger det bare opp mot det jeg liker. Alt er på en måte i sync, og det røret som går ned ser faktisk ut som en vikinghjelm eller noe, så det industrielle forsvinner for meg. Det blir noe helt annet enn sus av nedlagt industri, men et mer antikvarisk preg. Jeg synes altså det er meget bra.

 

Det eneste måtte være at du kan rydde litt opp under, men det er langtfra nødvendig. Og hvis det hadde vært mulig kunne jeg ønsket meg enda mer dybdeskarphet, men det får være måte på pirk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...