Gå til innhold

Tråden om Sony Ericsson W980i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8 gb interminne

innebygd fm sender med rds visning på radioen du bruker eksternt

kan spille radio uten hodetelefonene tilkoplet(innebygd antenne)

Bedre bass,bedre stereolyd enn tidligere

edge

"super"3g

Klapp telefon(altid gøy)

 

dette blir spennende

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

ja tiden vil vise, jeg har som sagt ikke sett eller prøcd den enda. Jeg har bare for lenge siden bestemt meg for å prøve denne da jeg leste om den

Designet har jeg ingenting imot på bildene,heller tvert imot

Det er nok stygge telefoner på markedet uten at det ser ut til å stoppe folk i å handle inn i store kvanta

 

Nb. Nå har Mshop kødda til hele leveransen min også så mulig jeg avbestiller der og handler hos andre

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Da var telefonen i hus og første inntrykket er veldig bra (har ikke slått på ennå, ligger å lader) men ikke noe knirking eller noe sånn, virker som den er bra satt sammen.

 

Det som overrasket meg mest er størrelsen på telefonen, jeg hadde fått ett inntrykk at den skulle være så fryktelig stor, men den er jo mindre enn min gamle w800i, lik tykkelse og halv cm kortere.

 

Så bare få ladet litt nå så skal jeg få testet den litt :)

Lenke til kommentar

Det skal virke uten headsettet koblet til, antennen skal jo være bygd inn i telefonen. Men som sagt det har jeg ikke testet ennå.

 

Men er noe som ikke plager meg uannsett hvis det skulle være tilfelle siden jeg aldri hører på radio (kanskje med et unntak hvis fm senderen virker som den skal :))

 

Edit:

 

Fikk samme beskjed som deg, men det kan jo hende at det er en innstillning ett eller annet sted som gjør at man kan slå av den beskjeden...

 

Nå har jeg sitti og fiklet litt med telefonen og er så lang meget fornøyd, lyden er god, tastene er gode og skal litt til for å "bomme" hvis man har store fingre (sånn som meg). Fronten av telefonen er jo en liten historie for seg selv, tastene der er meget gode å bruke og trenger ikke å trykke som en idiot heller for at den skal merke at man bruker de, lekkert :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Da var den bestilt.. Gleder meg til den kommer hjem til meg i morgen. har en P1i fra før, men ser fram til å bruke denne. Hører veldig mye på mp3, og er rimelig lei cd-rotet i bil'n. håper Fm-senderen er bra. kommer med tilbakemeldinger på mobilen når jeg får den.

er spent på hva amobil syns om den, men det blir vell en 4 som vanlig..

Lenke til kommentar
Hvordan er mp3-lyden sammenlignet med tidligere Walkman-mobiler, eks. W800i, W880, W910i?

Det er vanskelig for meg å vurdere siden dette er min første walkman mobil. Nå har jeg hatt det meste av de mest spennende telefonene på markedet og er ikke i tvil om at dette er den beste mp3 spilleren jeg har vært borti.

Nå tror jeg heller ikke at denne som er toppmodell lager noe dårligere lyd enn tidligere modeller....

Merker det mest på a2dp der lyden er suveren i forhold til hva andre mobiler har klart å levere

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

kan spille radio uten hodetelefonene tilkoplet(innebygd antenne)

 

 

dette blir spennende

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

 

 

 

W980 har inte en FM-mottagare så det är inte möjligt att lyssna på radio utan ett handsfree anslutet till systemkontakten.

 

 

Med vennlig hilsen

/Pontus

Sony Ericsson Call Center

Lenke til kommentar

Telefonen har 2 lamper

 

En bak som lyser når fm senderen er aktivert

og en nede på venstre side ved høytaleren.....noen som vet hva denne er til?

Det er ikke noe som lyser ved lite batteri, det har jeg prøvd.

Kanskje noe som lyser ved motatt mld/tapt anrop??? Ikke vet jeg akkurat nå

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...