Gå til innhold

Ny brenner


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg ny brenner i dag, men vet ikke helt hvilen jeg skal satse på. Den skal, selfølgelig, være kjappest mulig, og sammen med 50-100CDer som støtter den hastigheten den kan maks brenne i, ikke koste mer enn 1000KR.

 

Jeg tenkte på Plextor sin 48X og en pakke med 50 CDer til 970 eller noe rundt der. Noen erfaringer om disse? Eller er det en annen brenner jeg burde gått for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville kjøpt Plextor (kvalitet), fremfor "billig" merker. En kamerat av meg kjøpt en asus 48x eller der om kring... Den fåkka alle cdene han brent, fikk ny, den ville ikke brenne på 48x. Men men, kanskje han hadde uflaks, ikke vet jeg... :shrug: Har du virkelig så dårlig tid at du må ha den raskeste? Jeg har en 20x, da brenner jeg en film på ca 700mb på 5min. Å hvis du skal brenne musikk er det ikke så heldig å brenne over 20x ca, da blir det fort dårlig kvalitet på sangene....Go 4 plextor!

 

 

Barebone sk41g

AMD xp2000+

2x256 TwinMos PC 2700 @ cl2

Sapphire 9700 non-pro

PlexCombo 20/10/40 +12

80gb Seagate IV

win2000 sp3

+casemod:D

Lenke til kommentar
Å hvis du skal brenne musikk er det ikke så heldig å brenne over 20x ca, da blir det fort dårlig kvalitet på sangene....

 

BULLSHIT!!!!!

 

Har forresten brent et utall mange plater med LG 40x/12x/40x og jeg har ikke hatt noen slags problemer med hverken platene eller brenneren.

Ellers har jeg hørt mye positivt om NEC, som både er billig og bra.

 

Cd-plater derimot bør du for all del ikke kjøpe noname. Noname er helt elendig. Gå for feks Verbatim eller MMORE, de har jeg aldri problemer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...