Gå til innhold

BK: Under "take-off"


Anbefalte innlegg

Her er et bilde jeg tok av et helikopter jeg fikk en tur med senere samme kveld, det var min første tur med helikopter. Rå opplevelse! :)

 

Jeg vet jeg kunne croppa vekk trærne i bunnen av bildet, men jeg liker at bildet sier noe om hvor nært bakken det er, at helikopteret akkurat har lettet.

 

post-5800-1215254026_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et skikkelig kult bilde. Helikoptre er fascinerende maskiner, og jeg synes du har fått det godt til. Eksponeringen er fin, og måten du har plassert kopteret i bildet er bra. Ingenting å utsette på dette bildet rent teknisk, og som Randi skriver er det godt du har valgt å ta med litt av landjorden i form av trærne. Det gir en referanse i forhold til høyden, noe mange glemmer er viktig å få med. Hvis ikke hadde det bare vært et bilde av et helikopter.

 

Og hvis dette var din første erfaring med slike farkoster så hadde du en rå opplevelse. Jeg kommer aldri til å glemme den dagen redaksjonen sendte meg ut for å filme fra helikopter. Jeg hadde høydeskrekk frem til den dagen, noe som er langtfra like påtrengende lenger. Når spørsmålet om hvem som skulle gjøre det kom opp la jeg breisiden inn uten å tenke på mitt potensielle problem. Det var da også glemt under hele seansen, helt til jeg var høyt oppe i luften filmende ut av sidedøren. Og da ble de glemt igjen med en gang. For det var en så rå opplevelse at jeg bare digget å trosse min egen frykt for høyder. Sommeren etter hadde jeg null problemer med å male opp under mønet på en 9 meter høy stige med et ledd, som vaiet som et strå i vinden.

 

Helikopter er bare en utrolig deilig opplevelse som alle bør unne seg en gang i livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...