Gå til innhold

Dance - Her diskuteres alt innenfor denne sjangeren.


Nektard

Anbefalte innlegg

Hva bør postes her?

 

Siden mange har problemer med å skille mellom de forskjellige kategoriene innenfor elektronisk musikk eller trance generelt så kan jeg prøve å forklare å gi noen eksempler.

 

Hva som ikke skal postes her, er F.eks artister som: Cascada og special D, det er en annen sjanger. Ting som kan postes er f.eks:

 

Nordkapp

Max Factor

O-Zone

Akcent

Danny saucedo

Velvet

Kristine W

Infernal

E-type

September

 

dette bør gi et lite intrykk om hva som bør bli postet;) Hvis noen mener at jeg har glemt noen veldige viktige grupper/artister si ifra :)

Endret av Nektard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så denne tråden burde egentlig bytte navn til "Eurodance"? Den andre dancetråden byttet navn til "Hands up! og hard dance", hvordan stiller det seg til virkeligheten?

Jeg syns 'dance' burde kun gå under en tråd, MAO tror jeg ikke vi trenger denne tråden.

 

Men på en annen side så ville det nok være bedre, da det er to ulike sjangere.

Tidl. dancetråd -> 'Hands Up! - Anbefaling og diskusjon'

Denne -> '(Euro)dance - Anbefaling og diskusjon'

Lenke til kommentar
Så denne tråden burde egentlig bytte navn til "Eurodance"? Den andre dancetråden byttet navn til "Hands up! og hard dance", hvordan stiller det seg til virkeligheten?

Jeg syns 'dance' burde kun gå under en tråd, MAO tror jeg ikke vi trenger denne tråden.

 

Men på en annen side så ville det nok være bedre, da det er to ulike sjangere.

Tidl. dancetråd -> 'Hands Up! - Anbefaling og diskusjon'

Denne -> '(Euro)dance - Anbefaling og diskusjon'

 

hææh? er akcent eurodance??? E-type er det...men o-zone og akcent er mere pop en eurodance!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det noen som vet om noen CDer med bra dance musikk. Tenker på noe lignende som Maxium Dance Vol cdene har. Mye bra som er ute nå, men alt for mye crap også. Mye som blir alt for mye trance og dårlig på andre måter.

 

Her er noen eksempler på sanger som jeg synes er bra.

 

Bob Sinclar - Together

Cascada - What hurts the most

ATB - Feel Alive

Teamsters - Feels like love

 

Maximum Dance Vol er vel kanskje det som kommer nærmest å ha sånne sanger. Men er det noen andre CDer som er tilsvarende like bra? Har sett litt nå, men finner nesten bare CDer med alt for mye crap og kanskje 2 av 50 sanger er bra på cden. Så finnes det noen CDer der ute like bra som Maximum Dance vol?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...