Gå til innhold

Vi har løpt med Adidas-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne mobilen virker veldig fristende. Men siden jeg nettopp har kjøpt meg en ny mobil fra SE får det vente med treningsmobil. En ting er hvertfall sikkert. Neste gang jeg handler ny mobil, om en to eller tre år, blir det en treningsmobil. Tror slike mobiler kommer til å ta markedet med storm. Og forhåpentligvis ser vi noe rimeligere treningsmobiler med tiden.

Lenke til kommentar

Dette er IKKE en mobil for folk som er nybegynnere på treningsfronten. De eier ikke disiplin nok til å kjøre et seriøst treningsopplegg.

 

Dette er mobilen for folk som trener seriøst. Leste et sted at når man fikk den skulle man løpe den inn i litt over en time? Noe som ikke stemmer i henhold til artikkelen her.

 

Uansett ser jeg frem til test av denne. Og stiller velvillig opp for å teste et eksemplar skikkelig godt i en ukes tid. Da skal den få kjørt seg hinsides.

 

Hvordan fungerte pulsbeltet forresten. Hadde dere gele i mellom padden og brystet, eller holdt det bare med litt fuktighet aka spytt?

 

Hvordan var den også å løpe med? Tung?

Lenke til kommentar

Denne telefonen er nok ikke aktuell for meg. Jeg tror og håper at i løpet av et par års tid vil flere produsenter ha kastet seg på denne trenden, og en vil ha lært av feilene fra de første modellene. Er vi ekstra heldig kan treningspakker bli allsidig og dermed et tilleggsprodukt til et stort utvalg av telefoner.

Lenke til kommentar

sony har vell alerede skritt teller og nokia har sports tracker... så om ett år vil det være en skokk med slike telefoner og jeg gleder meg =D

digger selv å se stattestikker over treningen, hastighet tid etc. Så er med i sykletiljobben, veldig motiverende å kjempe mot resten av bedriftsnorge =D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...