Gå til innhold

Microsoft tester kontorpakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er store problemer for deg å bruke penger på på programvare, så er det vel bare å ikke bruke tingene til microsoft?

Du kan også få to pinner du kan gni sammen av meg for å lage en flamme til å tenne bål i hulen din, fordi du skal vel heller ikke bruke penger på strøm, mat, hus, "lyxitemer", mobil, dame/type etc.

Lenke til kommentar

Er dette virkelig lagt opp som en konkurrent til Google Docs og liknende løsninger? Ser da mer ut som en kombinasjon av lokal software (Office student-versjon m.m.) og onlineløsning for lagring/deling av dokumenter.

 

Isåfall konkurrerer de jo ikke akkurat med Google.

 

Hvis det er store problemer for deg å bruke penger på på programvare, så er det vel bare å ikke bruke tingene til microsoft?

Du kan også få to pinner du kan gni sammen av meg for å lage en flamme til å tenne bål i hulen din, fordi du skal vel heller ikke bruke penger på strøm, mat, hus, "lyxitemer", mobil, dame/type etc.

Jeg tror de fleste privatpersoner har en relativt høy terskel for å betale for nettbaserte tjenester. Bedriftsmarkedet er nok litt annerledes.

 

F.eks hadde nok ikke Hotmail, GMail, MSN osv. vært så fryktelig populære om de kostet penger. Og selv om en tjeneste er billig, så er det likevel denne terskelen med å dra frem VISA'en, så mange vil nok styre unna uavhengig om det koster 50,- eller 500,-. Poenget er at det koster penger, og det finnes flust med gratis alternativer.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...