Gå til innhold

Myst Online legges ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker ta. Dette er gang nr. 2 de stenger det :( Forsøk Nr. 2 var jo meget vellykket da, ser ikke problemet denne gangen :(

 

Darth Kjell: Fungerer faktisk skremmende bra. Vet ikke om du har vært borti Myst URU spillene? Er nemlig det gameplayet, så samles man i felles-arealer og så kan man invitere hverandre inn i andre age'r og så kan man løse puslespillene sammen, eller alene, altettersom hva du selv velger :p Spilte mye på første forsøket og kom meg langt der, så ble det stengt og så gjenåpnet i gametap. Spilte ikke så altfor mye på gametap da det stadig var nedetid og mye som ikke var helt på plass.

 

EDIT: Forsøk nr. 2 var fortsatt vellykket i mine øyne i tanke på en del nytt som kom. Men nedetiden er vel en faktor til at det ikke trakk så altfor stort publikum.

 

EDIT2: Fytti rakkern å dårlig uttalelse. Sov dårlig i natt... unnskyld.... :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
URU er den eneste delen av Myst-serien jeg ikke har prøvd. Nå skulle jeg virkelig ønske jeg hadde det.

Nedetid er noe som ikke burde være et problem med nye spill.

 

Nei, men det holdt vel folket borte i tanke på at det var månedsbetaling for dette.

 

Men du kan jo fortsatt spille URU Offline da. Har jo "URU: Ages Beyond Myst","URU: To D'ni" og "URU: Path of the Shell" (de to siste er expansions tatt fra flerspillerdelen) som du kan spille offline. Tror du får alle i en samleboks kalt: "URU: Complete Chronicles" nå til 199,- elns. Verdt prisen fordi stemningen er til å ta og føle på i spillet. Dog det er trist å traske alene i felles-arealene når man er offline :p

Lenke til kommentar
Hm, jeg viste ikke at spillet hadde kommet ut en gang... :dontgetit:

 

Var vel mer for det amerikanske markedet, da jeg slet med å komme meg på i starten. Men fikk tak i en prøve account og spilt i ca. 90 dager. Men var så mye nedetid at jeg skulle heller vente litt før jeg la penger i det. Og nå ser vi jo hvordan det gikk :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...