Gå til innhold

Sniktitt på Dark Sector (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"og en egenskap der du kan lade våpenet med is, elektrisitet og flammer. Sistnevnte er spesielt interessant, for her kan du bruke våpenet til å løse en rekke mindre gåter. Et eksempel her er når du støter på Jackal, en vandrende stridsvogn det nærmest er umulig å slå. Alt du trenger å gjøre er å lade ninjastjernen på en sikringsboks"

 

Sistnevnte som i flammer og du kan deretter lade stjernen på en sikringsboks?:S Tror du mener elektrisitet:)

Lenke til kommentar
– Egentlig skulle Dark Sector være et science fiction-spill i rommet, der alle Haydens krefter kom fra en spesiell romdrakt. Etter litt testing med fokusgrupper fant vi ut at den settingen ikke var veldig populær.

Hmmmmm.... Jeg mener å hørt en eller annen hype om et ganske nytt spill hvor man også skulle få krefter fra en slags drakt. :hmm:

Lenke til kommentar
"og en egenskap der du kan lade våpenet med is, elektrisitet og flammer. Sistnevnte er spesielt interessant, for her kan du bruke våpenet til å løse en rekke mindre gåter. Et eksempel her er når du støter på Jackal, en vandrende stridsvogn det nærmest er umulig å slå. Alt du trenger å gjøre er å lade ninjastjernen på en sikringsboks"

 

Sistnevnte som i flammer og du kan deretter lade stjernen på en sikringsboks?:S Tror du mener elektrisitet:)

Dårlig presisert av meg. Mente å vise til egenskapen generelt, ikke flammer spesielt.

 

Har rettet opp nå. Takker.

Lenke til kommentar

Jeg har endelig klart å sette fingern på hva som gjør at jeg syns dette spillet virker røtent. Det kombinasjonen av RE4/GeoW med Ty the Tasmanian Tiger som ikke stemmer. Den funksjonaliteten med å løse puzzles med flammebomerang osv. passet veldig bra inn i et cartoonish spill som Ty, men det gir bare ikke mening når det blandes med seriøse RE4 og macho Gears... :dontgetit: Da blir det bare dumt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...