Gå til innhold

Må ha en ny PSU plutselig


Anbefalte innlegg

Hei, i natt døde min gamle Mist 500w psu en tragisk død. Den døde stille inn og vi fant den dagen etter.

 

Så, jeg trenger en ny. Akkurat nå har jeg en gammel P4-traver med AGP-skjermkort og greier.

Men planen er å oppgradere etterhvert, og da blir den en 45nm intel-maskin med et GF8800GT\GTS, 4 disker, 1 dvd og slikt...

 

Holder da en 500W mist? Er det noe annet jeg heller bør se på? Vedsetter støy meget lite, altså skal ha en som ikke bråker. Og den MÅ være modulær.

 

Hva med min gamle mist, den er ikke mer enn 2-3 år gammel, og tror jeg kjøpte den på microplex. Er det noe garanti\reklamasjons greier på denne? Den har funket helt fin frem til den døde i natt... Maskinen har alltid stått på uker i strekk, og det var ingen rare lyder fra den. På morran i dag var PC-en av (skrudd seg av i løpet av natta), og det var ikke mulig å få liv i den igjen.

 

(Har testet med annen psu, og det funker fint da, så er psu som er ødelagt)

 

Så, anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg handlet meg en Corsair 620W som ble anbefalt av smirnof jeg. Det ble dyrt, men forhåpentligvis deilig også. Denne burde holde til fremtidige oppdateringer.

 

Skal sende en mail til microplex å forhøre meg om Mist'en. Har ikke noe kvittering på den, men microplex må da vite at jeg har kjøpt den der selv om jeg ikke har noe kvittering på det? Når man logger inn på microplex kan man heller ikke se på tidligere ordre.

 

edit:

btw, jeg handlet hos SHG, regner med de er til å stole på? har alltid bare holdt meg til psdata, komplett og mpx. For en utrolig stygg side shg har... jaja... håper PSU'en kommer raskt.

Endret av jale
Lenke til kommentar

Ny PSU er kommet nuh, og satt i PC-en, så jeg skriver på min egen maskin.

 

Den bråker i hvertfall ikke noe mer enn Mist'en, og det er bra!

 

Misten er forsåvidt sendt tilbake til microplex, og den kom frem til de i går, så da får vi se hva som skjer med den.

 

Tusen takk for hjelpa.

 

EDIT:

12.februar ankom en splitter ny mist 500W psu (rev3 med fastmonterte kabler) fra microplex.

Endret av jale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...