Gå til innhold

Hva skjer ved reklamasjon av 60 GB ps3?

EB_Veyron

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer dersom min 60 GB ps3 mot formodning skulle slutte å fungere og jeg må reklamere på den? Hva slags kompensasjon vil jeg få igjen siden det ikke lages 60 GB mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du har hoppet på den så må du nok betale selv... :p

Regner med sony har kontroll på hvilke deler som kan bli ødelagt og hvor stor andel dette inntreffer med. Satser på at dem har noen 60gb i backup..

Skal jo litt gjøres at det ikke er lønnsomt, noen på forumet som har vært ute for dette ?

Skrevet

Hvis de ikke får reparert den eller ikke har flere 60GB-modeller, stapper de sikkert den gamle HDD'en i en 40GB-modell. Men du bør nok ta kopi av gamesaves og slikt før du sender den inn for sikkerhets skyld.

Skrevet
Hvis de ikke får reparert den eller ikke har flere 60GB-modeller, stapper de sikkert den gamle HDD'en i en 40GB-modell. Men du bør nok ta kopi av gamesaves og slikt før du sender den inn for sikkerhets skyld.

Om jeg brukte min PS3 til å spille PS2-spill (jeg har importert min, så ikke aktuellt for meg) hadde jeg IKKE godtatt å få en 40gb vwersjon med større HD. Her regner jeg med Sony har tatt sine forholdsregler og har et fint lager med 60gb-versjoner øremerket til service-erstatninger.

Skrevet

I følge forbrukerkjøpsloven har du vel krav på et likt eller bedre produkt tilbake. Såvidt jeg vet er 80gb utgaven ikke kommet i Europa, dermed ville ikke denne kunnet erstattet en norsk PS3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...