Gå til innhold

Svart skjerm etter oppstart av Assassins creed


Endrogaz

Anbefalte innlegg

Ja, jeg kom over det problemet at skjermen blir helt svart og ingenting skjer nå jeg skal spille Assasins creed. Og det skjer bare med det spillet.

 

Altså, jeg kommer inpå XMB og trykker på Assassins creed "CD-en" som viser der, så kommer Playstation 3 opp i noen sekunder som normalt, også blir skjermen svart, og etter det skjer det ingenting. Og BTW AC virka helt fint på den forrige ps3n min....(filsystemet i HDD'n vart ødelagt på et vis) :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv og resette hvis du ikke har gjort det. (holde av knappen inne til du hører tre pip)

deretter reformatere. vet ikke om noe annet som kan hjelpe.

hva mener du med kryptering? hvorfor tror du det har noe med saken å gjøre?

hva er det som står i brukerhåndboka da? fortell så knaskje vi blir litt klokere her =)

Lenke til kommentar

Har du oppdatert systemet? Veit ikke om det er igjen etter en eventuell HDD whipe jeg men... Kom en kunde innom butikken i stad hvor vi da oppdaterte systemet, og da funka det fint :D

 

Riktignok fikk han jo byttet inn spillet til en ny, men hvis din allerede funket før :S

 

Han ble ihvertfall storfornøyd og det blir nok sønnen hans også med en PS3 som funker til jul ;)

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problemet. Har prøvd både med HDMI og Scart, men skjermen blir svart når jeg starter opp Assassin's Creed. (Eneste PS3 spillet jeg har). Funker fint med DVD, men altså ikke med dette spillet.

 

Har ikke prøvd på noen FW update, da jeg nettopp fikk konsollen, men kan jo alltids prøve..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...