Gå til innhold

Skal ha ny mobil! Godt kamera og MP3-spiller = Important.


Requi

Anbefalte innlegg

Hallo alle i hopa! Jeg har da planer å kjøpe meg en ny mobil etter at jeg har hatt SE K700i i 3 år nå.. Jeg er på utkikk etter en mobil med BRA kamera, GOD mp3-spiller, god batterilevetid og slikt. Kommer til å bruke kamera en del, bruke den som mp3 spiller osv etc..

 

Det jeg vil at dere skal skrive, er:

 

• Meninger/erfaringer (+/-) om mobiltelefonen.

• Hvorfor akkurat denne mobiltelefonen.

• Spesifikasjoner etc..

• + masse annet (heldst :) )

 

Tusen takk for respons :)

Endret av Baloni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også hatt K700 i 3 år, og sitter bare og venter på at den grønne K850 skal komme ut, den blå/grå så litt keitete ut, den ser mer klumpete ut enn den faktisk er... hadde den blå vært svart på siden slik som den grønne, hadde jeg nok tatt den blå.

 

Du kan ikke gå feil med K850 skal man tro de 6-7 testene jeg har lest, bare 5'ere og 6'ere over hele linjen..

Men er visst alltid litt bugs i begynnelsen, var jo en god del rare feil når K700 kom ut også, så jeg tror jeg gjør lurt i å vente på den grønne, da er det kommet ny software, og prisen har falt godt..

Har allerede falt fra 4500 til 3699 (CDON, billigste i prisguiden nå).. bare på en drøy måned.

 

Er det kamera, mp3 og batteri som er kriteriene, er det en no-brainer.. K850 er vel helt i toppen på akkurat de tre områdene..

Lenke til kommentar

Enig i det, K850 ser ut til å være beste alternativ. Endelig har SE også inkludert støtte for Micro-SD-kort, noe som er fint for de som har SD-kortleser i laptopen!

 

Jeg hadde ikke ville ventet på ny sw, dette oppgraderer du enkelt selv via Updater-funksjonen til SE. Denne har funket fint på de (ganske mange) SE'ene jeg har oppgradert de siste årene.

Lenke til kommentar

Noen sier det er lurt å vente til oppgraderingene osv, og noen sier det ikke er vits. Jeg har aldri oppgradert fra mobilen, så jeg aner ikke hvordan dette gjøres. Så, er det lurt å vente på oppgraderingen (når kommer den ut?) eller er det eikke vits, så jeg bare kan kjøpe nå (om noen uker) ? :huh:

Lenke til kommentar

Jeg har også tenkt å skaffe meg SE K850i, men om det blir før eller etter jul aner jeg ikke.

Ser prisene varierer mye fra abonnement til abonnement. Sitter selv med NetCom Active Talk, som er en av de billigste på markedet(som jeg har sett).

 

Men så har jo jeg fødselsdag i desember, samtidig som det er jul. Håper Julelnissen er snill med meg i år!:)

Lenke til kommentar
Nja, ville heller ha satt fingern' på enten Nokia N95 8GB eller Nokia N82 :D

Jeg har allerede en Nokia N95, og den er super, men skal oppgradere til 8GB!

Det er jo i overkant mangen som har sagt att denne mobilen er noe dritt, K850i altså :ermm:

(Les erfaringene av telefonen).

 

Jeg tror jeg har blitt Nokia frelst.. :hmm:

 

Hvorfor bytte fra N95 til N95 8 Gb... er ikke det lite vits?! Du har en dritbra telefon, men så MÅ

du bare ha det nyeste? Slike som deg kan aldri slå seg til ro med noe... Du har en god telefon.

Livet er ikke bare "kjøpe, kjøpe, kjøpe!" (Dust).

Lenke til kommentar
Nokia N82 eller SE W960 når den kommer?

SE W960 så jeg litt på Youtube, så ikke dum ut den. Men, _må_ man bruke fingrene (pinnen) på skjermen (touch screen'n) for å klare å navigere seg i telefonen, eller går det ann å bruke knappene osv til å gjøre det?

 

Men, kom med komentarer om forskjellige mobiler osv folkens, jeg trenger det :) Tusen takk!

Lenke til kommentar

Vil anbafale nokia n95, LG KU990 og n82.

Må bare fraråde deg på det sterkestei å kjøpe sony ericsson k850i, den har jo et bra kamera og slikt, men du får en ekstrem plastic-fantastic følelse når du tar på den. Jeg syntes også at touch-knappene er irriterende, spesielt når du snakkker i telefonen og så når du avslutter samtalen har du begynnt og skrive en ny melding.

Lenke til kommentar
Hvor mye er du villig til å betale da?

Det får jeg se ann på. Har jo på en måte tenkt å ha en kombo da. MP3-spiller, kamera og telefon in "one device". 3 in 1 ++ på en måte. Så, blir takknemmelig for alle responser, alle forslag, alle kommentarer og alle egne erfaringer osv :) Tusen takk til alle som svarer i denne tråden :)

Endret av Baloni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...