værdama Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 hei. hver gang jeg endrer på oppløsning og grafikk generellt i spillet. som får det til og restarte seg så får jeg en directx error som sier: DirectX encountered an unrecoverable error. check the readme for possible sulotions. jeg finner ingen readme på directX og jeg har googlet problemet. kanskje ikke lett godt nok. kanskje noen her vet svaret på feilen? jeg har directx 9.0c (november07) og jeg kjører windows xp. spillet fungerer vist jeg ikke endrer på grafikken. jeg har ikke lyst til og løpe rundt med 640:xxx. takker for svar=)
Fenixen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 hm da jeg endret oppløsningen så måtte ikke spillet restarte seg.. endret den før jeg spillte spillet første gang..
værdama Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 hm da jeg endret oppløsningen så måtte ikke spillet restarte seg.. endret den før jeg spillte spillet første gang.. hvor endrer man oppløsning utenom grafikk instillingene inne i spillet?
Argor606 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 jeg hadde den samme erroren. fant ut at ved å avslutte xfire, hviss du har det, så funker alt som det skal
Habitats Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde samme problem med demoen, reinstallasjon rettet på problemet.
larsipaaan Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hei! Hadde akkurat samme problemet da jeg lastet ned COD4 over steam. Da jeg disabla "Steam ingame" - Under settings på steam, så funka det. Nå kan jeg endelig bytte oppløsning. Håper dette hjelper litt folk.
F1nst4D Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Går utifra at du har lastet det ned ulovlig? Det er uansett mye lettere å google det, der er det virkelig svar på ALT. Søk på feks DirectX encountered an unrecoverable error. check the readme for possible sulotions.
Oly Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hei! Hadde akkurat samme problemet da jeg lastet ned COD4 over steam. Da jeg disabla "Steam ingame" - Under settings på steam, så funka det. Nå kan jeg endelig bytte oppløsning. Håper dette hjelper litt folk. Takk for rådet; etter jeg satte inn 8800 GTS 512 kort i PCen min i dag, gikk det ikke an å endre oppløsning i spillet lengre. Mange erfarte at det var xfire som var kjernen til problemet, men hos meg hjalp det ikke uansett hvor mange ganger jeg disablet xfire. Etter å ha deaktivert "Steam ingame", virket alt fint igjen Det bør uansett komme en ny oppdatering til CoD4 som fikser dette, slik at "Steam ingame" ikke påvirker instillingsmulighetene til spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå