Gå til innhold

IP.Board: Hvor er vi og hva skal vi?


Hva skal vi gjøre med denne nye ip.board  

16 stemmer

  1. 1. Er disse alternattivene noe som er av interesse?

    • WYSIWYG
      3
    • Bookmark funksjon, en egen knapp for å bookmarke tråder direkte i kategorien.
      4
    • Torrenst, demo, distro, lovlige ting
      4
    • Media-tag system som kunne ha spunnet dette opp mot den gigantiske forumet som vi har og som består av så utrolig mye bra, det må da være et eller annet vi kan gjøre, en samleside for gamle tapte saker som ikke rakk fram men som en vil ha lys på igjen og da samtidig gjøre noe med et "tips" system.
      4
    • Hvis vi en kunne ha laget en liten firefox applikasjon av noen slag som en kunne ha trykket på å sende automatisk rett til en tips folk som bare venter på å skrive om forskjellige saker.
      2
    • # Også inkludere bbcode tags med støtte for hvilken som helst mediaspiller,flash osv, streaming av gratis lovlig radio i norge for eksempel. Hvis du vil gjøre som Radiohead og la folket betale for det de vil ha, lovlig så er alternativene ganske så mange.
      6
    • Jeg vil se hva som er den mest sette videoen på forumet, hvilken tråd, hvor og slike ting. Statistikk av dette kan føre til å utrolig mye skrivemateriale og jeg tror det er så utrolig mange der ute som kunne ha fått tilbudet det.
      9
    • Favoritt/bookmark-tjenesten kan en fort snappe opp ting som folk synes er artig og..jah...jeg vil se, jeg vil også vite! Vi er så sprett på dette forumet og det er så stort, vi trenger en samleside for hele suppa, begin.no...
      4
    • En slags kind of survey som steam har..la oss få se hva vi sitter med av hardware, internet, drivere osv.
      4
    • Få kasta ut noe av de gamle smilyene som vi har her som ingen bruker...og statistikk på smilybruken?
      4
    • Og..sist men ikke minst. Finne et skin der HELE diskusjon.no er sort på hvit eller annen valgfritt farge <- MUST!
      5
    • Mørkt skin slik som dette: [url=http://www.creative-networks.org/forums/?skinid=16]black[/url]
      6
    • HW.no Dynamisk skin
      8


Anbefalte innlegg

Ønsker om nye stuff til intra. Er det ting dere har ønsker om å få lagt til så vi kan teste ut å drive å styre å mekke å hjelpe på vei ønskene fra brukerene? Prøve nye ting, teste stuff å shait..går det til helvette så har en backup :p

 

  • Er det ting å ønsker dere har lyst til en WYSIWYG-editor for posting..
  • Bookmark funksjon, en egen knapp for å bookmarke tråder direkte i kategorien.
  • Torrentside med linux-distroer,
     
  • HDTV-trailere og annet (lovlig selvsagt) som linux distroer, demoer fra Gamer.no for eksempel.
  • Media-tag system som kunne ha spunnet dette opp mot den gigantiske forumet som vi har og som består av så utrolig mye bra, det må da være et eller annet vi kan gjøre, en samleside for gamle tapte saker som ikke rakk fram men som en vil ha lys på igjen og da samtidig gjøre noe med et "tips" system.
     
  • Hvis vi en kunne ha laget en liten firefox applikasjon av noen slag som en kunne ha trykket på å sende automatisk rett til en tips folk som bare venter på å skrive om forskjellige saker.
    RSS feeds fra andre sider via begin.no
     
  • Også inkludere bbcode tags med støtte for hvilken som helst mediaspiller,flash osv, streaming av gratis lovlig radio i norge for eksempel. Hvis du vil gjøre som Radiohead og la folket betale for det de vil ha, lovlig så er alternativene ganske så mange.
  • [you-tube] og [wiki-tags.]
  • Jeg vil se hva som er den mest sette videoen på forumet, hvilken tråd, hvor og slike ting. Statistikk av dette kan føre til å utrolig mye skrivemateriale og jeg tror det er så utrolig mange der ute som kunne ha fått tilbudet det.
     
  • Favoritt/bookmark-tjenesten kan en fort snappe opp ting som folk synes er artig og..jah...jeg vil se, jeg vil også vite! Vi er så sprett på dette forumet og det er så stort, vi trenger en samleside for hele suppa, begin.no...
    post-72-1096216672_thumb.jpgJeg vil ha en tag som kan flytte tekst helt opp hit!
  • Og ikke helt der nede. Jeg vil at det bildet der skal kunne beveges og resizes..
     
    En slags kind of survey som steam har..la oss få se hva vi sitter med av hardware, jeg vil vite.
    Kan en få hentet ut noen av den statistikken som er med

La denne hele quoten få et hvitt tykkt lag..husker da faen hva det het..<- remember

 

Forslag, tanker ideer? Hva er det prisguide folkene holder på med? Noe en kan bidra med?

Me be testbunny! :Helmet:

 

Få kasta ut noe av de gamle smilyene som vi har her som ingen bruker...og statistikk på smilybruken?

 

Og..sist men ikke minst. Finne et skin der HELE diskusjon.no er sort på hvit eller annen valgfritt farge.

Jeg VIL ha et helt mørt skinn!

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...