Gå til innhold

Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer-tråden.


Anbefalte innlegg

Ser ingen andre tråder om denne expansion-packen til NWN2, derfor lager jeg denne.

Storyen fortsette der den endte i slutten av NWN2, man begynner som 18 level, kan lage ny karakter eller importere

en gammel. Må si at utifra anmeldelser virker denne expansion.packen meget spennende, mer dyster og mørk, med

høytlevels hack and slash for alle penga! Sitat:

 

"Following the climactic battle against the King of Shadows, you awaken alone and stranded deep beneath the earth. A dark hunger grows within you, threatening to devour your very soul. Will you fight against the hunger within or will you embrace it, revelling in your newfound power?

 

Set in harsh, spirit-rich Rashemen, near the powerful nation of Thay, Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer presents players with an exciting new 20-30+ hour campaign filled with meaningful choices, rich characters, and surprising outcomes. Continue the adventure of your Neverwinter Nights 2 character or create a completely new epic hero – no previous Neverwinter Nights experience required. Hundreds of new gameplay options include epic levels; feats, spells, races, and classes; powerful weapons, armour, and crafting options; and hordes of diverse creatures."

 

Lenker:

 

Atari

 

Wiki

 

ToTheGame

 

Gamespot

 

Noen som har kjøpt enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mask of the Betrayer er helt topp, og historien er bedre enn den du finner i NwN 2 sin originale kampanje. Istedenfor den vanlige historien om en tilsynelatende vanlig og svak fyr som må redde verden fra Ondskapen™, så er det en overlevelseshistorie hvor du må finne ut mer om deg selv og andre. Fullført det med en druide, og skal snart spille gjennom en gang til med en warlock. Trolig mitt favoritt-rollespill til dags dato.

Lenke til kommentar

Har tenkt å lage en Gnome Bard med 10 skills til Red Dragon Desciples. Er veldig dårlig til å lage karakterer og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppgradere dem. Har alltid gått for 1 pure klasse, men nå har jeg litt lyst til å prøve med prestiges. Hvordan er det jeg burde bygge opp gnomen min? Noen tips?

Lenke til kommentar

Har slitt litt selv med å finne de beste kombinasjonene av skills og evner til karakterer, spillet er rett og slett så massivt og sammensatt at det er veldig vanskelig å få en klar oversikt. På Atari-forumet jeg lenket til i første post kan du nok finne noen gode råd, men glem ikke at for sterkt fokus på å bygge "power-karakterer" kan ta fra en litt av gleden og leken som jeg mener spillet også har en åpnng for. Noen andre som har noen tips til Myagos?

Lenke til kommentar

De på Atari forumet driver å mikser fire forskjellige prestiges når de lager karakterene sine. Tror de fleste der spiller det online hvor man kansje lager karakterene sine litt anderledes, enn når man spiller det offline som jeg gjør.

 

Grunnen til at jeg vil ha en Bard er fordi de får utrolig masse skills jeg kan putte på ting som diplomati, appraise, lore , perform osv. Jeg synes det er veldig artig å få "success" og åpne nye muligheter når jeg snakker med NPCer så jeg vil ha mange poeng i det.

 

En level med bard kan jeg putte syv forskjellige poeng på skills, men når jeg tar poeng i Red Disciple får jeg bare tre. Tror det er en grei offring siden bonusene til Red Disciple er helt råe. Bard alene er ganske dårlig, hvertfall når jeg prøvde å spille Grobnar i NWN2. Hovedpersonen må nesten kunne gjøre litt damage og jeg tror jeg vil det som en Red Disciple.

 

Hvis noen har prøvd Red Disciple er jeg nysjerring på hvordan dem gikk frem og hvilket våpen dem brukte..

Lenke til kommentar

Bard alene er da slettes ikke dårlig, spesielt hvis du lager en Human, Aasimar eller Moon Elf som fokuserer på nærkamp med sverd og skjold. Når du velger Song of Requiem feat-en på lvl 21 (som er et must), så vil du bli særdeles kraftig i nærkamp. Sleng på de andre sangbonusene, kast Mirror Shield og Etheral Visage, og du er nærmest usårbar. Curse Song er også et must. Du finner en god Bard FAQ her: Bard FAQ.

 

Det kommer forresten en Adventure Pack snart, som heter Mysteries of Westgate. Produsert av de som har laget Darkness over Daggerford. Det blir utgitt mer informasjon om den i dag, men foreløpig kan man lese litt om det her: Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate. Mer info om Mysteries of Westgate her og her.

Endret av andir
Lenke til kommentar
Hva er en adventurepack? Er det en expansion til?

 

Det er noe av det samme som Premium Modulene til NwN 1, dog er det noen forskjeller. For å sitere en av utviklerne: Just to clarify, this is an Adventure Pack rather than a Premium Module. What's the difference? In terms of size, quality and production value, NWN2: Mysteries of Westgate is more like an expansion campaign than a "Premium Module" as you might remember them from NWN1. I think the community will be blown away by the quality of our product. Den blir produsert av Ossian Studios. Kommer til å poste ny informasjon her etter hvert som vi får vite mer.

 

 

Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate Announced!

 

Ossian Studios is very proud to present to you our second Dungeons & Dragons® Forgotten Realms game, Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate, the first Adventure Pack for Neverwinter Nights 2. Set in the infamous city of Westgate along the Dragon Coast of Faerûn, players will embark upon a grand city adventure where they can count on having as much fun (if not more!) as they had with our acclaimed NWN1 module, Darkness over Daggerford.

 

With 15 hours of gameplay, including a main story with multiple paths, a slew of optional sidequests, new art content, and an all-original orchestral musical score, MoW is a role-playing gamer's dream, crafted by a team composed of some of the best modders from the NWN community. More details will be released in the coming weeks, so stay tuned.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Skal kjøpe MotB. Rundet nwn 2 campaignen så jeg må nesten kjøpe MotB. Rundet den som en pure moon elf rogue. Mine beste bards har vært pure bard med dual dagger. 16 charisna og resten dexterity...har ikke testet den så godt i nwn 2 men jeg hadde mange slike i nwn 1.

 

Jeg sant faktisk hjemme fra skolen når jeg spilte nwn 2 campaignen. :S

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
De på Atari forumet driver å mikser fire forskjellige prestiges når de lager karakterene sine. Tror de fleste der spiller det online hvor man kansje lager karakterene sine litt anderledes, enn når man spiller det offline som jeg gjør.

 

Grunnen til at jeg vil ha en Bard er fordi de får utrolig masse skills jeg kan putte på ting som diplomati, appraise, lore , perform osv. Jeg synes det er veldig artig å få "success" og åpne nye muligheter når jeg snakker med NPCer så jeg vil ha mange poeng i det.

 

En level med bard kan jeg putte syv forskjellige poeng på skills, men når jeg tar poeng i Red Disciple får jeg bare tre. Tror det er en grei offring siden bonusene til Red Disciple er helt råe. Bard alene er ganske dårlig, hvertfall når jeg prøvde å spille Grobnar i NWN2. Hovedpersonen må nesten kunne gjøre litt damage og jeg tror jeg vil det som en Red Disciple.

 

Hvis noen har prøvd Red Disciple er jeg nysjerring på hvordan dem gikk frem og hvilket våpen dem brukte..

Bard er på høy- level særdeles kraftig.

 

Red Dragon Disciple kombinerte jeg med Monk/Sorcerer på expansionpacken til NWN1. Dette er antagelig min kraftigste karakter noensinne (pluss at de røde dragevingene er ufattelig kule ut).

 

Forøvrig:

Jeg spiller nå på MotB, og jeg er så langt grundig imponert. Historien er dyp. Jeg spiller som en Wizard/ Arcane Scholar og er nå på level 24. Jeg har magi på samtlige av karakterene jeg har med meg til enhver tid, og etter å ha valgt featen "Able learner" har jeg fått utallige skill points i alle nyttige "conversation skills" og oppdager stadig nye dybder i spillet. Det krones herved som et av mine noensinne beste spill!

Lenke til kommentar

litt OT:

 

jeg har veldig lyst til å runne NwN 2, men flere ting irriterer meg. blant annet når du skal gjøre tilbaketrekning fra en kamp, så velger du den du vil retreate med.

Da ender du bare opp med at de andre partymembers løper mot fienden, så må du velge de og gjøre så de løper tilbake, men da rusher automatisk han første du retreatet med, fram til mobben igjen, og slik går det i karusell.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...