Gå til innhold

GeForce 7xxx-kort fra MSI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSI har lansert en serie hovedkort basert på de nye brikkesettene fra Nvidia med integrert grafikk.

 

Les mer

9641039[/snapback]

 

Jeg synes navnet på denne tråden var missledende. Jeg trodde det dreide seg om en relansering av 7xxx-serien, ikke nye hovedkort. Geforce er jo kun skjermkortdelen, Nforce er vel mere det jeg forbinder med hovedkort :)

 

Edit: kanskje bare jeg som kom på det fra feil side. Så artikkelen etter å ha lest forumposten :)

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
MSI har lansert en serie hovedkort basert på de nye brikkesettene fra Nvidia med integrert grafikk.

 

Les mer

9641039[/snapback]

 

Jeg synes navnet på denne tråden var missledende. Jeg trodde det dreide seg om en relansering av 7xxx-serien, ikke nye hovedkort. Geforce er jo kun skjermkortdelen, Nforce er vel mere det jeg forbinder med hovedkort :)

 

Edit: kanskje bare jeg som kom på det fra feil side. Så artikkelen etter å ha lest forumposten :)

9641067[/snapback]

 

 

Litt enig at navnet ikke var så veldig bra, men det har vel strengt tatt ikke så mye å si? :p

 

 

Grei artikkel, oversiktelig som vanlig :)

Lenke til kommentar

Lurer på om det er ver 1.3 på HDMI utg? Regner nesten med at det er 5.1 lyd ut på HDMI. Ganske greit kort for en HTPC opsett. Regner ikke med at man trenger DX10 på disse PC-en uansett. De middelklasse kortene som idag støtter DX10 gir jo ikke allverdens med ytelse. Vis jeg skal spille DX10 spill i fremtiden må jeg nok belage meg på å ha minimum noe sånn som et 8800GTS 320M. Et slikt støynivå som denne grafikkløsningen gir er ikke noe jeg vil ha i stuen. Er egentlig mer enn nok støy fra PS3en og HDD opptakeren i stereobenken som det er.

Endret av Tor-K-El
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...