Gå til innhold

Kulturo: Big Love


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serien er nok kanskje aller best for kvinner, der skal jeg si meg enig, men det gjør den ikke dårlig for menn - selv om langt fra alle menn vil like en serie som har nettopp dette fokuset på familie og kun det.

Jeg har aldri sett noe særlig av grey's og fruene så det blir vanskelig å vurdere de opp mot hverandre, men mitt inntrykk er at den er noe lik Frustrerte Fruer, og ikke så veldig lik Grey's Anatomy. Men som sagt så har jeg sett for lite av de seriene til å egentlig kunne sammenligne de med noe som helst :p

Lenke til kommentar

Greys Anatomy og Frustrerte Fruer er jo også ganske forskjellige serier. Førstnevnte er mer tradisjonell (Judging Amy og Chicago Hope møter Ally McBeal type serie.) "Fruene" er en mer original og den drives mer av mysterier, hvor drama spiller annenfiolin (selv om det har gått mer over til drama fremfor krim etterhvert, dessverre).

 

Flott at Kulturo skriver om nye tv-serier. Håper på mer av dette fremover. :)

 

Kan det være aktuelt for Kulturo å kikke på de nye seriene som kommer i USA nå til høsten, slik at vi kan bli obs på eventuelt nye slagere a la Heroes og Lost?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...