Gå til innhold

Skriver til skolebruk


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en billig student skriver, og jeg tenker da mest på en skriver som er billig i drift. Har lest en del rundt omkring og jeg har sett at mange bruker feks. dvdink.com til å handle uorginale blekkpatroner til skrivere noe som høres genialt ut. Så først på mp600 men har funnet ut at den er alt for stor itilegg til at jeg ikke har behov for scanner/kopi på printeren.

 

Har ikke bruk for wifi da den vil bli plugget med usb kabel inn i routern. Når det gjelder fotoprinting så er det ikke det printeren hovedsaklig skal brukes til, så printeren skal for det meste brukes til svart/hvit printing av papirer til skolen. Er det bedre at jeg går for en laser printer? Ang.pris er det området 500 -> ca 1000 jeg tenker meg.

 

Håper noen har en anbefaling å komme da det er vanskelig å finne noen tester av "billig" printerne på markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville gått for en svart/hvit laserskriver. Mener å ha sett at Binders har noe slikt på tilbud.

På nettet så ligger brother og hp inne med en laserprinter til 800kr.

Husker ikke om dette var samme prisen som jeg leste i avisa deres.

Men uansett så er det ett par hundrelapper billigere enn på komplett.

Lenke til kommentar
Takk for tipset. Da går jeg for denne selvom jeg synes den var litt vel stor, for se om jeg får gjømt den bort i et skap eller noe :)

9345362[/snapback]

 

Hei!

 

Jeg har og Lexmark E120N.

Det er et kjempekjøp, vi diskuterte den her på forumet for et halvt år siden og etter som jeg forstår er det ingen som har hatt problemer med den!

 

Med meg er det en å annen utskriften i uka. trykker på print og henter papiret når jeg går forbi den. (gjemt inne på et kott)

 

Den er PERFEKT for din oppgave!

Lenke til kommentar
Takk for tipset. Da går jeg for denne selvom jeg synes den var litt vel stor, for se om jeg får gjømt den bort i et skap eller noe :)

9345362[/snapback]

 

Hei!

 

Jeg har og Lexmark E120N.

Det er et kjempekjøp, vi diskuterte den her på forumet for et halvt år siden og etter som jeg forstår er det ingen som har hatt problemer med den!

 

Med meg er det en å annen utskriften i uka. trykker på print og henter papiret når jeg går forbi den. (gjemt inne på et kott)

 

Den er PERFEKT for din oppgave!

9346403[/snapback]

 

Takk for responsen, det høres jo bra ut :) printeren er underveis :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...