Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Da var alt over for denne gang.

Vi sees på The Gathering 2009, forhåpentligvis!(satser på at det blir noe)

 

____________________________________________________

 

bannertg.jpg

 

The Gathering 2008 tråden

 

Så, har noen tenkt på TG'08? Kanskje noen allerede faktisk har begynt

å komme i stemning. Opretter denne tråden, slik at spørsmål skal samles

et sted, og det ikke blir uoversiktlige tråder spredt rundt i LAN-party kategorien.

 

Nyttige linker:

FAQ

  • Q: Hva koster billettene?
  • A: 800kr, i tillegg til PTN avgiften på 37kr, altså 837kr.
     
     
  • Q: Når er TG?
  • A: 19-23 mars, i påskeferien. Dørene åpnes onsdag kl 09:00. Nettet og strømmen blir tatt 12:00 på søndag, og alle skal ha forlatt skipet før 14:00.
     
     
  • Q: Hvor kjøper jeg billettene?
  • A: På partyticket.net. Når man har kommet først i køen har man 72 timer på seg for å kjøpe billettene etc.
     
     
  • Q: Når blir billettene lagt ut for salg?
  • A: 1. Desember. Billettene er utsolgt
     
     
  • Q: Hvorfor koster billettene mer enn de gjorde før?
  • A: Fordi TG er sannsynligvis nødt til å betale moms på billettsalget heretter, det vil si 160kr ekstra for hver billett. Men det er ikke helt bestemt enda. Les mer her.
     
     
  • Q: Når kan jeg resevere plass?
  • A: Veldig opp og ned, alt fra januar til mars.
     
     
  • Q: Hvor stor plass får jeg?
  • A: 80cm bredde, 60cm dybde.
     
     
  • Q: Blir det HW-rekke i år også?
  • A: Ja, du finner tråden her.
     
     
  • Q: Hvordan komme dit?
  • A: Det blir arrangert TG-busser etterhvert, spør i tråden.
     
     
  • Q: Er det dusjer der?
  • A: Ja, det er mange dusjer der, bruk de ofte!!
     
     
  • Q: Hvor sover man?
  • A: Man sover rundt hallen, enten i oppmerket område eller i gangene som går rundt hele hallen, husk at det er betong der, så ta med liggeunderlag, og hvis du lar sove-tingene dine ligge der du sov så har andre lov til å bruke/flytte det som de vil
     
     
  • Q: Hva med mat?
  • A: De siste årene har det vært vannkokere og microbølgeovner der, så ta med f.eks rett i koppen eller lignende, det er også muligheter for å kjøpe mat i kantina
     
     
  • Q: Jeg har ett lite 12v kjøleskap, kan jeg ta med det?
  • A: Nei, alle hvitevarer blir tatt av crew, uansett om det går på 12v eller 230v, du kan kjøpe kjøle-ellementer til brus hos info-crew, og bytte denne inn i en kald når den har blitt var.
     
     
  • Q: Kan jeg ta med mine 50 000W høytalere?
  • A: Jada, men du må få plass til de på plassen din(80x60), samtidig høre på hva f.eks naboen din sier, vil han at du skal skru ned, så gjør det, ellers kan vel crew komme å ta anlegget/kutte kablene, og i værste fall kaste deg ut
     
     
  • Q: Hva med støy?
  • A: Det er en del støy på TG. Spesielt når hodet ditt noen ganger må takle hundre-og-ørten låter samtidig. Slitsomt! Du har to løsninger om du vil unngå å bli sinnsvill: Gode, tette og lukkede øreklokker. Eller sov-i-ro! De lille gummisakene du stapper i øret vet du? Gule som regel. Anbefaler en liten eske med disse! 60 spenn på Jernia, garantert billigere alle andre steder..

NB! Før du spør spørsmål i tråden som kan virke vanlig, så se igjennom TG sin offisielle FAQ. Takk!

______________________________________

 

Mye tid har gått og det er på tide å fjerne to av alternativene i avstemninga. (kanskje og hva er the gathering). Det vil si at alle får stemme på nytt med bare alternativene ja og nei. Nåværende resultat finnes her:

 

Skal du på The Gathering 2008?

Ja [ 321 ] ** [34.41%]

Kanskje [ 305 ] ** [32.69%]

Nei [ 285 ] ** [30.55%]

Hva er The Gathering? [ 22 ] ** [2.36%]

Totalt antall stemmer: 934

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hva jeg skal finne på angående hylle nå neste år.. har beholdt

hylla fra i år, så det blir isåfall bare å legge på litt ekstra arbeid for å få

til noe tøft. Tipper vi blir sponsa av speedlink/razer i år også..

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Får jaggu håpe at crew fikser ordentlig med kjøle-elementer neste år da isåfall, for i år sugde, la meg si det igjen, DET SUGDE big time den virksomheten de drev med da :nei: , kjempe bra at de idetheletatt gjør det :D men isåfall burde det bli gjort ordentlig, har vært der før, og denne gangen her så var det ikke bra :thumbdown: Men skal dit anyways :tease:

Lenke til kommentar
Får jaggu håpe at crew fikser ordentlig med kjøle-elementer neste år da isåfall, for i år sugde, la meg si det igjen, DET SUGDE big time den virksomheten de drev med da :nei: , kjempe bra at de idetheletatt gjør det :D  men isåfall burde det bli gjort ordentlig, har vært der før, og denne gangen her så var det ikke bra :thumbdown:  Men skal dit anyways :tease:

9322433[/snapback]

 

var crew for a day, og fikk jo såklart med meg dette. tingen var at de ikke fikk tak i den fryse conteriern de skulle ha. så det ble til at de måtte fryse med tørris. (dette er sånn jeg værtfall husker det.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...