Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08


Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

  1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

    • Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77


Anbefalte innlegg

somewherebackintime.jpg

Touren er i gang!

Gå inn på hjemmesiden til Iron Maiden for å se hvor de har konsert i dag eller i morgen. (Link nederst)

 

Det blir to konserter i Norge på Somewhere Back In Time-touren.

 

Support både på Valle og Lerkendal er Avenged Sevenfold.

 

Dette er de Skandinaviske datoene:

 

Stockholm Stadium - 16/7

Helsinki Olympic Stadium - 18/7

Trondheim Lerkendal Stadium - 22/7

Oslo Valle Hovin Stadium - 24/7

Gøteborg Ullevi Stadium - 26/7

Horsens Godsbane Pladsen - 27/4

 

Setliste (Den kan forandres etterhvert)

Intro - Churchills Speech

1. Aces High

2. 2 Minutes to Midnight

3. Revelations

4. The Trooper

5. Wasted Years

6. Number of the Beast

7. Run To THe Hills

8. Rime of the Ancient Mariner

9. Powerslave

10. Heaven Can Wait

11. Can I Play With Madness

12. Fear of the Dark

13. Iron Maiden

14. Moonchild

15. The Clairvoyant

16. Hallowed Be Thy Name

 

 

 

Fremdeles billetter igjen!

 

Billetter til Valle Hovin

 

Billetter og V.I.P-billetter til Lerkendal

 

ironmaiden.com

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då Maiden spelte på Graspop Metal Meeting i sumar sa Bruce at dette var ein liten, privat fest for dei 30.000. Det var ingenting samanlikna med det som skulle kome på turneen neste år, då skulle dei spele på eit jorde ein stad 'and there's gonna be some Mariners and pyramids. Also, something about fighting in the air and on land and on the beaches and never fucking surrender and that kind of stuff'.

 

Dei har tydelegvis ambisjonar om store arenaer og eg trur ikkje det er andre moglegheiter enn Valle Hovin.

Lenke til kommentar

Det blir fortsettelse på Early Days til neste år.

 

Er den en ting jeg håper på, er det Iron Maiden på Hovefestivalen (kanskje Maiden blir litt for store for festival i Norge) eller Valle Hovin til neste år. Eller hva med Ullevaal Stadion? Jeg gleder meg i hvert fall. Gråt nesten av glede under talen til Bruce på konserten i november i fjor da de lovte å komme igjen i 2008 med Powerslave, et SVÆRT sted i Norge. :D

Lenke til kommentar
Det blir fortsettelse på Early Days til neste år.

 

Er den en ting jeg håper på, er det Iron Maiden på Hovefestivalen (kanskje Maiden blir litt for store for festival i Norge) eller Valle Hovin til neste år. Eller hva med Ullevaal Stadion? Jeg gleder meg i hvert fall. Gråt nesten av glede under talen til Bruce på konserten i november i fjor da de lovte å komme igjen i 2008 med Powerslave, et SVÆRT sted i Norge. :D

9230541[/snapback]

 

Kan nok bli en del folk pà Ullevaal ogsà. Matta der er litt mindre enn pà Valle Hovin sà det kan jo bli ca. 30.000 der. Pà tribunene er det plass til 24.500, men jeg regner med at ingen vil sitte bak scena. Da blir det ca. 20.000 pà tribunene. Dvs. ca. 50.000 folk til sammen, noe som ikke er gaerent. Ville vel ogsà blitt den störste konserten i Norge noensinne. :D

 

Det jeg er litt redd for hvis det blir pà Ullevaal er at det blir 18-àrsgrense nede pà banen pga. ölservering. Da er jeg strengt nödt til à stà pà tribunen noe som virkelig ikke kan vaere morsomt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Adressa.no melder at Iron Maiden er svært aktuelle som headliner for Trondheim Rock Festival neste år! Hvis dette stemmer, står Iron Maiden på scena på Lerkendal Stadion neste år! :w00t:

 

Trondheim Rockfestival ønsker å etablere seg som en stor rockefestival i Norge, på linje med Sweden Rock i Sverige. På nettstedet rbkweb.no heter det at Iron Maiden er «så å si klare» for Lerkendal neste år. Men festivalsjef Kristian Digre vil ikke bekrefte noen ting.

 

http://www.adressa.no/kultur/musikk/article912256.ece

http://www.side2.no/musikk/article1290067.ece

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...