Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W610i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke enig i at tastene er dårlige, men det er sikkert en smaks-sak.. Og den største konkurrenten til w610 er vel N6300?

 

ellers en veldig fin test.

8970001[/snapback]

 

Tastene på denne telefonen er alt annet enn dårlige. Men amobil har tydeligvis bestemt seg for den konklusjonen da de så de første bildene av telefonen...

Lenke til kommentar

Herregud jeg er pisslei SE nå.. De kan jo ikke lansere noe nytt.. nei nei :roll: Er denne modellen lik alle andre SE telefonene? Jupp, det er den nok.. Hva er det eneste nye? Design? Jupp.. Det stemmer nok det også.. Snakk om melking av Walkman konseptet her.. Djises christ.. Jeg er så lei SE at det ikke er mulig.. Kom på noe nytt!!

Lenke til kommentar
Herregud jeg er pisslei SE nå.. De kan jo ikke lansere noe nytt.. nei nei  :roll: Er denne modellen lik alle andre SE telefonene? Jupp, det er den nok.. Hva er det eneste nye? Design? Jupp.. Det stemmer nok det også.. Snakk om melking av Walkman konseptet her.. Djises christ.. Jeg er så lei SE at det ikke er mulig.. Kom på noe nytt!!

8972836[/snapback]

 

Kan du linke til en produsent som ikke har telefonermodeller som ligner på andre modeller de fører? SE gjør som Nokia har gjort i alle år, pumper ut telefoner med tilnærmet samme specs, i forskjellige farver og former. Det er slik man tjener penger, skjønner du gutten min ;)

Lenke til kommentar
Herregud jeg er pisslei SE nå.. De kan jo ikke lansere noe nytt.. nei nei  :roll: Er denne modellen lik alle andre SE telefonene? Jupp, det er den nok.. Hva er det eneste nye? Design? Jupp.. Det stemmer nok det også.. Snakk om melking av Walkman konseptet her.. Djises christ.. Jeg er så lei SE at det ikke er mulig.. Kom på noe nytt!!

8972836[/snapback]

 

Kan du linke til en produsent som ikke har telefonermodeller som ligner på andre modeller de fører? SE gjør som Nokia har gjort i alle år, pumper ut telefoner med tilnærmet samme specs, i forskjellige farver og former. Det er slik man tjener penger, skjønner du gutten min ;)

8974778[/snapback]

 

Hah... Ja, men så har ikke SE endret så og si noe i menysystemet deres de siste årene. Og det jeg mener, er at det er ikke noe nevneværdig som skiller en Walkman-mobil til 6000kr og en Walkman-mobil til 2000kr. Skjønner du hva jeg prøver å si gutten min? :

Lenke til kommentar
Herregud jeg er pisslei SE nå.. De kan jo ikke lansere noe nytt.. nei nei  :roll: Er denne modellen lik alle andre SE telefonene? Jupp, det er den nok.. Hva er det eneste nye? Design? Jupp.. Det stemmer nok det også.. Snakk om melking av Walkman konseptet her.. Djises christ.. Jeg er så lei SE at det ikke er mulig.. Kom på noe nytt!!

8972836[/snapback]

 

Kan du linke til en produsent som ikke har telefonermodeller som ligner på andre modeller de fører? SE gjør som Nokia har gjort i alle år, pumper ut telefoner med tilnærmet samme specs, i forskjellige farver og former. Det er slik man tjener penger, skjønner du gutten min ;)

8974778[/snapback]

 

Hah... Ja, men så har ikke SE endret så og si noe i menysystemet deres de siste årene. Og det jeg mener, er at det er ikke noe nevneværdig som skiller en Walkman-mobil til 6000kr og en Walkman-mobil til 2000kr. Skjønner du hva jeg prøver å si gutten min? :

8974811[/snapback]

 

Da tror jeg kanskje du skulle kjøpe deg lesebriller og prøve å studere specsene en gang til. ;)

Lenke til kommentar

Er ikke enig i at øreproppene gir dårlig bass.. da har du ikke satt dem skikkelig i. Jeg har heller ingen problemer med at pluggen til headset sitter i siden av telefonen.. da går jo ledningen mer i ett med telefonen slik den ligger i lomma mi i alle fall..

Lenke til kommentar
Herregud jeg er pisslei SE nå.. De kan jo ikke lansere noe nytt.. nei nei  :roll: Er denne modellen lik alle andre SE telefonene? Jupp, det er den nok.. Hva er det eneste nye? Design? Jupp.. Det stemmer nok det også.. Snakk om melking av Walkman konseptet her.. Djises christ.. Jeg er så lei SE at det ikke er mulig.. Kom på noe nytt!!

8972836[/snapback]

 

Kan du linke til en produsent som ikke har telefonermodeller som ligner på andre modeller de fører? SE gjør som Nokia har gjort i alle år, pumper ut telefoner med tilnærmet samme specs, i forskjellige farver og former. Det er slik man tjener penger, skjønner du gutten min ;)

8974778[/snapback]

 

Hah... Ja, men så har ikke SE endret så og si noe i menysystemet deres de siste årene. Og det jeg mener, er at det er ikke noe nevneværdig som skiller en Walkman-mobil til 6000kr og en Walkman-mobil til 2000kr. Skjønner du hva jeg prøver å si gutten min? :

8974811[/snapback]

 

Da tror jeg kanskje du skulle kjøpe deg lesebriller og prøve å studere specsene en gang til. ;)

8974894[/snapback]

 

Jeg har lesebrillene på meg, og jeg ser da at denne modellen ikke skiller seg ut fra de andre Walkman modellene...

Lenke til kommentar

Er ikke enig i at tastene er ubehagelige, de er jo faktisk ganke gode! Tror ikke jeg har skrevet meldinger så fort på lenge! :tease:

 

Synes bassen fungerer godt etter at man har satt på megabass funskjonen. Uten Megabass blir bassen ganske svak..

 

Men er det noen som vet hvordan man får flashmenyer? Har prøvd alle themsene som følger med samt lastet ned noen w880i-themes. Ingen av disse fungerer, jeg har fortsatt den kjedlige standard-hovedmenyen :cry:

Lenke til kommentar
Hah... Ja, men så har ikke SE endret så og si noe i menysystemet deres de siste årene. Og det jeg mener, er at det er ikke noe nevneværdig som skiller en Walkman-mobil til 6000kr og en Walkman-mobil til 2000kr. Skjønner du hva jeg prøver å si gutten min? :

 

 

Min mors 2 år gamle Nokia mobil har samme, kjedelige meny som de nyeste nokiaene.. :hmm:

 

 

 

Tror det med flashmenyer avhenger litt av hvor du kjøper den. En kamerat av meg får bare flash-menyer på noen av themes'ene. Vi kjøpte forskjellige steder (han på telebutikken, jeg på MPX.no)

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
Hah... Ja, men så har ikke SE endret så og si noe i menysystemet deres de siste årene. Og det jeg mener, er at det er ikke noe nevneværdig som skiller en Walkman-mobil til 6000kr og en Walkman-mobil til 2000kr. Skjønner du hva jeg prøver å si gutten min? :

 

 

Min mors 2 år gamle Nokia mobil har samme, kjedelige meny som de nyeste nokiaene.. :hmm:

 

 

 

Tror det med flashmenyer avhenger litt av hvor du kjøper den. En kamerat av meg får bare flash-menyer på noen av themes'ene. Vi kjøpte forskjellige steder (han på telebutikken, jeg på MPX.no)

8984569[/snapback]

 

 

2år gamle ja.. Men når det er snakk om SE, så må vi tilbake til 1999 for å se noe forskjell i menystrukturen. Altså da var det snakk om svart-hvitt og 2 linjers skjerm.

 

Men, nå er jeg lei av å diskutere dette. Jeg har ferie nå, og jeg har ikke lyst å tilbringe tiden min foran pc'en ;)

 

EDIT: Hva er det som skjer med "quote'ingen" her da? heheh..

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...