Gå til innhold

Sunbird 0.5 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skriver noe om det på forsiden til Lightning, men finner ingen funksjoner for det i noen av de etter å ha installert begge. Står høyt på ønskelisten min også.

 

Bruker ipodcalsync imellomtiden inntil synkroniseringsstøtte kommer integrert i Sunbird.

Endret av tha_lode
Lenke til kommentar
Finnes det mulighet til å synce noen av kalenderne mot mobil, slik man kan med outlook?

 

Har brukt sunbird tidligere, men savnet syncroniseringsmulighet...så jeg byttet dessverre tilbake til outlook (som jeg ikke liker pga at all e-post-virus ol er designa for den)

8967914[/snapback]

 

Ja, jeg har googlet litt på dette tidligere men husker ikke hva programmet het... Tenkte å sette opp noe sånt når jeg kjøper ny telefon snart. Hvis du leter så finner du sikkert :)

Lenke til kommentar

Jeg får den ikke til å virke med Google Kalender. Kan noen si meg hva jeg må gjøre? Jeg har prøvd både "Ny kalender" og "Abonner på ekstern kalender" og begge ganger puttet inn ICAL-privatadressen til en av Google-kalenderene mine (Alvøens Musikkforening), men når jeg gjør endringer i Sunbird får jeg bare følgende melding:

 

post-34461-1183225846_thumb.png

 

Hva gjør jeg galt?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Jeg får den ikke til å virke med Google Kalender. Kan noen si meg hva jeg må gjøre? Jeg har prøvd både "Ny kalender" og "Abonner på ekstern kalender" og begge ganger puttet inn ICAL-privatadressen til en av Google-kalenderene mine (Alvøens Musikkforening), men når jeg gjør endringer i Sunbird får jeg bare følgende melding:

 

post-34461-1183225846_thumb.png

 

Hva gjør jeg galt?

8977110[/snapback]

 

 

du skal vel velge xml linken ikke ical, prøv å bytte ut ical med feeds og kutt endelsen helt på slutten, eller rett og slett kopier linken i kalenderen

http://www.google.com/calendar/ical/.........ublic/basic.ics

http://www.google.com/calendar/feeds/........../public/basic

Endret av Grokster
Lenke til kommentar

Jeg installerte Provider for Google Calendar og brukte XML-lenken, men dette var så fullt i bugs at jeg tror jeg holder meg unna til en del av det blir fikset. Den taklet blant annet ikke periodiske hendelser (som hele fødselsdagskalenderen min), selv om Sunbird i seg selv klarte dette helt fint (men da kunne jeg ikke gjøre endringer i fra Sunbirds side).

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...