Gå til innhold

Ennå et bilde av et tjern !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke det gjorde noe at de grenene var der. Jeg syns egentlig at bildet var bedre med de greiene. Mulig det er feil å ønske å ha dem der, men jeg fikk mer en følelse av å være der når de grenene var med. Men det er jo bare en følelse jeg har når jeg ser på de to versjonene. Og jeg likte bildet ditt veldig godt. Det er ett sånt man kan se lenge på.

Lenke til kommentar
Er det mulig a fa den store versjonen av det retusjerte bildet ogsa? Har 1600x1200 skjerm :):p

8946887[/snapback]

 

Vi kan jo prøve ;)

 

 

 

Se der ja, 1600*1052 ble det med nedscalering fra 3838*2523 (org.)

 

Fint dere likte dette ;)

 

Kjedet meg lit i går etter myyye regnvær, så tittet solen frem og jeg spratt ut i skogen og tenkte at nå er det lavt lys, men friske farger og det stemte jo + at det var totalt vindstille.

 

Takk for kommentarer.

 

/L

Lenke til kommentar
Kjempedeilig bilde å se på. Det ser veldig fredelig og harmonisk der :D God timing, selv om jeg fikk inntrykket fra deg at det var delvis tatt tilfeldig :p

8951698[/snapback]

 

Vel, det var vel bar e slik at etter masse regn, så når da solen får overtaket på skyene så vet man at det dukker opp litt spesiellt lys og stemning, så opp i skogen, finn et tjern og skyt masse bilder. Dette ene bildet er resultatet av ca. 30 liknende bilder også i NEF (RAW). Nå er ikke jeg spesiellt god på RAW editering, så dette er et normalt JPEG bilde. Fint at mange liker det ;)

 

/L

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...