Gå til innhold

Billig og greit fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony Ericsson lanserte ikke bare dyre kamerakjemper i dag, men også et par modeller for de med slunken lommebok.

 

Nåja - man behøver ikke ha slunken lommebok for å velge en enkel mobiltelefon. Mange av oss har faktisk ikke behov for hverken mp3-spiller, avansert kamera o.l. Vi velger ganske enkelt en modell som tilfredsstiller våre behov. Hvilket får meg til å tenke på hvorfor ingen lager enkle mobiler med GODE skjermer? Skal man ta til takke med en grøtete og utydelig skjerm bare fordi man ikke ønsker kamera og mp3??

 

:roll:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor i all verden mobiler skal få minus ved å ikke ha 3G, gps og en mp3 spiller. Det er jo snakk om en mobil telefon, ringe + sms. kjipt dere skal gi karakterer ut ifra hva en mobil i deres øyne burde hatt og ikke hva den har. Gjør den de tingene den er laget for bra, så er jo det bra nok. Og hva i H skal man med gps og all annen stæsj på en mobil, hvor da batteri levetiden holder en halv dag? Da mister den jo hele poenget med å være en trådløs telefon mener jeg. Kjenner folk med N95 og alle ergrer seg for å måtte ha med lader heeele tiden. DET er mobil telefonen sin det...

Lenke til kommentar

Eg ser det at K530i er ein K610i som har fått nytt design og litt lenger batteritid. Elles er det akkurat same funksjonalitet.

 

Eg har ofte sett at mange av dei litt billegare nye telefonane har akkurat same funksjonar som dei eldre telefonane, berre med nytt skall og eit heilt nytt namn, det er vel eit triks for å få folk til å tru at det er ein heilt ny telefon.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...