Gå til innhold

Tilbehørsdryss fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var bare for kul..Det var toppen av kransekaka den altså:p

 

EDIT: Snakker om bilen altså, klokka Forresten er sikkert ikke dum, men blir for dyrt syns jeg da:P

8863208[/snapback]

hehe jaja bilen ja var jo så artig å kjøre den vettu

aldri hatt det mer morsomt på skolen hehe

Lenke til kommentar
Nå som vi snakker tilbehør her, som en oppgradering til bilen lage fly kanskje? eller kanskje en en Truse med vibrasjon som er kobla via BT til mobilen og ved enle tastetrykk gi nytelse(do not come with Batteries)

8863307[/snapback]

ja hadde vært fett for jenter personlig så liker jeg ikke truser som vibrerer på kuken aldri testa, men blir vel homo? hehe

Lenke til kommentar

TRor jeg ikke før jeg ser Bilde av deg...hehe(neida, høres bare homo her som jeg kan gledelig informere deg om at jeg IKKE er, ikke at jeg har noe imot personer som velger og være det)

men nok babling...

 

Annet tilbehør som hadde vært utrolig nyttig hadde vært temratur måler som du har i steika når du lager ribbe, som selfølgelig er koblet via BT til mobilen din og du får et signal på Mobilen akkuratt når den er Perfekt, Hadde ikke det vært no og fått i Førjulsgave for og ordne Ribba godt:P

Lenke til kommentar

For og ta den Heilt ut hadde vært og bare festa en Slakt Dings som styrer mye av ting i bilen din(starte, gasse svinge....osv)

Sitter du bare i baksetet i en Ordentlig bil og Styrer Heile skiten, men det virker sikkert ikke i vanlig bilder så du må nok inportere en Speesial bil fra japan som selfølgelig SE personlig har laget!;O

Lenke til kommentar

Du finner den innen Åpen diskusjon!

 

Kanskje ikke den mest Ord Elskede eller hva man skulle kalde det, men bare en tråd for og la alt Strømme ut!:p

 

Edit: Ordfagre heter det vell, ikke Romeo og julie akkuratt.. men hva har det og si?:p

Endret av Pernilsen
Lenke til kommentar

Jeg fattet egentlig ikke at det var mulig å la en diskusjon om Sony Ericssons mobiltilbehør gli ut i en diskusjon om hvorvidt butplug er homo eller ikke, men rulator og Pernilsen viste meg et kroneksempel på hvordan det faktisk skal gjøres. Applaus ;)

 

Uansett, hvorfor kan ikke selve klokkedelen i klokka ha et eget klokkebatteri som varer i fem år, slik som vanlige klokker?

Lenke til kommentar
Jeg fattet egentlig ikke at det var mulig å la en diskusjon om Sony Ericssons mobiltilbehør gli ut i en diskusjon om hvorvidt butplug er homo eller ikke, men rulator og Pernilsen viste meg et kroneksempel på hvordan det faktisk skal gjøres. Applaus ;)

 

 

I second that! Flott om dere tar butt plug-diskusjonen et annet sted folkens. :)

Lenke til kommentar
Jeg fattet egentlig ikke at det var mulig å la en diskusjon om Sony Ericssons mobiltilbehør gli ut i en diskusjon om hvorvidt butplug er homo eller ikke, men rulator og Pernilsen viste meg et kroneksempel på hvordan det faktisk skal gjøres. Applaus ;)

 

 

I second that! Flott om dere tar butt plug-diskusjonen et annet sted folkens. :)

8864065[/snapback]

 

Vi har faktisk Laget en egen tråd for det, vi fant ut at denne diskusjonen ikke fant plass her lengre!

 

Edit: Takk for Applausen btw!:D

Endret av Pernilsen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...