Gå til innhold

50 Cent til Quart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han driver og skryter av at han har skutt på folk, synger om hvor herlig det er å være pimp og undertrykke kvinner. Pluss at kameratene hans bruker narkotika på scenen, oppfører seg arrogante overfor media og fans. Snoop Dog og P. Diddy krevde 100000 kr for å si et par ord til media. Skjønner ikke at sånt avskum har så mange tilhengere og at slik musikk er så populær. Slik musikk forherliger vold, narkotika og kvinneundertrykking. Det er hovedårsaken til at jeg kaller slik ulyd de gir ut for "kriminell musikk".

Lenke til kommentar
Han driver og skryter av at han har skutt på folk, synger om hvor herlig det er å være pimp og undertrykke kvinner. Pluss at kameratene hans bruker narkotika på scenen, oppfører seg arrogante overfor media og fans. Snoop Dog og P. Diddy krevde 100000 kr for å si et par ord til media. Skjønner ikke at sånt avskum har så mange tilhengere og at slik musikk er så populær. Slik musikk forherliger vold, narkotika og kvinneundertrykking. Det er hovedårsaken til at jeg kaller slik ulyd de gir ut for "kriminell musikk".

8623395[/snapback]

 

Det der høres egentlig ut som noe min far kunne sagt om min musikk, uten å tenke på at min farfar sa akkurat det samme om hans musikk. Vold og narkotika er jo noe som langtfra er enestående innenfor hiphopen, forskjellen er nok bare at den blir mye mer direkte, noe som ja kanskje ikke er fullt så positivt når det kommer til det store og det hele.

 

Uansett synes bare det blir ganske latterlig å hate en artist pga inntrykket media og de få uttrykkene du har lagt merke til når du har hørt en sang på radioen. Hadde du levd i ghettoen uten foreldre og inntekt bestående av dopsalg hadde sikkert du også syntes det var litt morsomt å bli verdenskjent. Du hadde sikkert ikke syntes synd på avisen som måtte betale 100k for et intervju med deg, og du hadde unnet kompisene dine en sigarett på scenen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...