_sindre_ Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Er det mulig å frigjøre cd-keyen til spillet fra steam-accounten, slik at nøkkelen kan brukes til å opprette en ny account?
Jooakim Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hva skal dèt være godt for? Alt jeg fant etter en rask kikk: Hvis du nylig har kjøpt en kopi av et spill som krever aktivering på Steam og du får en "Duplicate CD Key" feilmelding må du kontakte oss for å nullstille CD-nøkkelen slik at du kan bruke den. Merk: Vi kan ikke nullstille CD-nøkkler som har blitt deaktivert grunnet overtredelser på Steam abbonentavtalen og/eller sluttbrukerlisensavtalen eller har blitt utestengt av VAC for juksing. Hvis din CD-nøkkel passer mønstret ##### - ##### - ##### - ##### - ##### så må du ha en kopi av kvitteringen for ditt kjøp for å nullstille CD-nøkkelen. Endret 2. mai 2007 av Jooakim
neadii Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Kan tenke meg at du må ta bilde av CD-Keyen din og deretter sende inn til steam for å kunne bevise at den er din.
FDviking Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 hvis man frigjør cd-keyen fra steam accounten, blir da steamaccounten "borte" eller slutter og eksistere?
FDviking Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 så da kan man lager flere steamaccounter med en cd-key? dette skjønte jeg ikke helt
JFM Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Kan tenke meg at du må ta bilde av CD-Keyen din og deretter sende inn til steam for å kunne bevise at den er din. 8543969[/snapback] mener du at jeg kan ta bilde av serialen i cd coveret med et vanlig camera. for så å sende det inn til steam?
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 mener du at jeg kan ta bilde av serialen i cd coveret med et vanlig camera. for så å sende det inn til steam? 8548479[/snapback] Slik jeg har forstått det, ja. Hva er egentlig grunnen til at du vil bytte konto for spillet ditt?
JFM Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 jeg kunne tenke meg å hat et spill på hver steam konto. per i dag har jeg både cs1.6 og css på samme konto. men jeg tenkte å ha to kontoer. en med cs1.6 og en med css. slik at jeg kan låne bort den ene til broren min når jeg spiller med den andre
FDviking Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 så man kan f.eks lage mange steamaccounter og alle kan spille cs online samtidig?
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 En Steam-konto er ikke det samme som en CS-konto. Du kan, etter slik jeg forstod det, flytte over CS-kontoen til en annen Steam-konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå