Gå til innhold

frigjøre cd-key fra steamaccount?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva skal dèt være godt for?

Alt jeg fant etter en rask kikk:

Hvis du nylig har kjøpt en kopi av et spill som krever aktivering på Steam og du får en "Duplicate CD Key" feilmelding må du kontakte oss for å nullstille CD-nøkkelen slik at du kan bruke den.

Merk: Vi kan ikke nullstille CD-nøkkler som har blitt deaktivert grunnet overtredelser på Steam abbonentavtalen og/eller sluttbrukerlisensavtalen eller har blitt utestengt av VAC for juksing. Hvis din CD-nøkkel passer mønstret ##### - ##### - ##### - ##### - ##### så må du ha en kopi av kvitteringen for ditt kjøp for å nullstille CD-nøkkelen.

Endret av Jooakim
Skrevet
Kan tenke meg at du må ta bilde av CD-Keyen din og deretter sende inn til steam for å kunne bevise at den er din.

8543969[/snapback]

mener du at jeg kan ta bilde av serialen i cd coveret med et vanlig camera. for så å sende det inn til steam?

Skrevet
mener du at jeg kan ta bilde av serialen i cd coveret med et vanlig camera. for så å sende det inn til steam?

8548479[/snapback]

Slik jeg har forstått det, ja.

Hva er egentlig grunnen til at du vil bytte konto for spillet ditt?

Skrevet

jeg kunne tenke meg å hat et spill på hver steam konto. per i dag har jeg både cs1.6 og css på samme konto. men jeg tenkte å ha to kontoer. en med cs1.6 og en med css. slik at jeg kan låne bort den ene til broren min når jeg spiller med den andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...