Gå til innhold

Omtale av UEFA Champions League 2006-2007 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kortspilldelen vil neppe få deg til å miste gebisset i overraskelsesrus, men det er hyggelig å se at EA våger å tenke litt nytt med Champions League 2006-2007.

Hehe, jeg skrøt vildt av Ultimate Team Mode-funksjonen i mitt minireview - diggeste jeg har vært med på i et fotballspill :) Så jeg mistet faktisk nesten gebisset...

 

Ellers enig i stort sett det meste, føler at Uefa CL har tatt steget videre i gameplay i forhold til Fifa07 - syns ikke ting har blitt tregere, tvert om virker det mere glatt. Eneste minuset er på Xbox Live, det hakker ikke lengre, der er det bare en sinnsyk delay av og til - ofte må jeg forhåndstrykke flere moves for å klare å spille, avhenger litt av hvilken linje den jeg spiller med har - enkelte ganger går det (nesten) som å spille hotseat.

 

At Tippeligaen ikke er med når Norge ikke hadde noen lag med i CL fordi RBK ikke vant serien året før tar jeg ikke så tungt - blir RBK til neste års utgave i allefall ;) - Men selvsagt kunne de ha hatt managermodusen med nasjonale ligaer fra F07, selv om de her óg ikke hadde med mer enn 6 ligaer.

Lenke til kommentar
Spillet tar kanskje ikke syvmilssteg i forhold til FIFA 07, men et par av nyvinningene er veldig velkomne; slik som en forbedret gjennombruddspasning, større bevegelighet uten ball, og motstandere som faktisk oppfører seg slik toppspillere gjør.

Feil bruk av semikolon.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...