Gå til innhold

Kommentartråd, skibsplast 15vs - worklog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk :)

 

Vet ikke helt hvordan jeg skulle klare og fjerne det gamle bunstoffet da, er vel en del lag der fra tidligere eier regner jeg med...

 

Men kalesjen har begynt og gå opp i en del sømmer, og i det ene hjørnet er det et lite hull, men jeg kjenner en som har kalesje-symaskin, som skulle se om han kunne gjlre noe med det.... Hvis ikke kan det vel bli dyrt :no:

Lenke til kommentar

Er en del jobb å få bort gammelt bunnstoff ja, men man får kjøpe bunnstoff-fjerner.

Smøre, på vente (ta en cola) og skrape. gjenta til ønsket resultat ;)

 

Så en annonsør på finn.no, som både selger std kallesjer og skreddersyr.

Men klare du nå å få lappa den så er jo det det rimeligste da. Håpe den ikke er råtten.

Lenke til kommentar

Takk :)

Tror ikke det er noen fare for at denne motoren skal ta kvelden på en stund enda heldigvis, toppakningen er byttet, all elekronikk er byttet og impelleren skal byttes i vår + at den nesten ikke er kjørt i det hele tatt :) Så til tross for at den er 23år gammel lever den nok mange år til ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

La ut en liten update, bilder kommer i morgen....

 

Men angående det bunstoffet som er for høyt....

har lest litt rundt, og var vist noen som anbefalte og prøve en veldig kraftig høytrykkspyler med varmtvann, har dette tilgjengelig på jobben til faren min så tenkte jeg skulle prøve det :thumbup:

Lenke til kommentar
Har problemer med å se bildene som du har lastet inn på "imagesocket..." Men av de bildene jeg ser så ser det virkelig flott ut, gleder meg til dagens(?) oppdatering :)

8608896[/snapback]

Hm, bildene vises helt fint her, noen andre som har problemer med å se de eller?

 

får se om ikke jeg klarer og få lagt ut de bildene i dag ja :)

Lenke til kommentar
Ser Bra ut dette csvirus  :!:    Kan tenke meg du gleder deg til sommeren :D

 

Lykke til videre med prosjektet  :thumbup:

8609787[/snapback]

Takk, og jada jeg gleder meg til sommeren ja! nå tenker jeg båten kommer ut 16mai, da jeg lovte meg selv at den skulle ut før 17.... :D

 

Får heller ta den opp og ta resten senere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...