Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innflyttet Oslogutt søker Ålesund jente


Anbefalte innlegg

Hei jeg er en snart 20 år gammel gutt som har funnet drømmejenta, men kan bare finne henne i virkeligheten... Problemet er att jeg har noen viktige kriterier.

¤Den første er att det må være en fra ålesund eller området rundt, jeg har forelsket meg helt i den dialekten. Og tror ikke jeg kan være med en jente uten.

¤Jenta må hete Ida, kan også ha ett mellomnavn, men det er ikke nødvendig. Det er også mulig og bytte navn til ida, ikke helt ønskelig, men oppfyller du de andre kriteriene så er du ett funn uansett.

¤Jenta må være aktivt medlem av forumet, eller villig til og tilbringe tid der...

¤Også greit om hun er bosatt i Oslo, eller i området rundt... Er ikke intresert i og starte ett langdistanse forhold for øyeblikket.

 

Ellers er det ganske fritt frem, bare du har en likenes personlighet, og gjerne noe lik min humor. Er du en smule barnslig, så er det helt supert!

 

Prøve og fortelle litt om meg selv her:

Jeg heter da Espen og som sagt snart 20 år, fyller nå i juni.. Er opprinlig fra Arendal, men flyttet til oslo sammen med en veninne for rundt 6 måneder siden.

Jeg er en håpløs romantiker, impulsiv, og kan til tider være en smule barnslig, men det velger jeg og se på som ett pluss.

 

interesser:

venner

tequila

data

klatring i lyktestolper

 

Om du har noen spørsmål er det bare og sende en PM eller svare i tråden.

 

Referanser:

 

Aidskake

Datasmurf

 

Om du er eller kjenner en Ida som passer beskrivelsen, så ikke nøl med og si ifra.

post-62189-1177101629_thumb.jpg

 

Edit: bilde lagt til...

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den er så utrolig søt og sjarmerende :love:

 

vi kan jo tvinge Aidskake til å lære seg den dialekten..... da har du ei som heter Ida, snakker riktig dialekt, bor i Oslo og bruker tid på forumet. kan du forlange mer?

8432596[/snapback]

 

en dialekt skal man vokse opp med, kan ikke læres :( og Ida er igrunnen delvis opptatt også :(

Lenke til kommentar
Ekte dialekt er jo best, ja. :)

 

Jeg kan sikkert lære meg noen fraser på dialekta alikevel da, sånn i mellomtiden før du finner din egen Ida (med ordentlig dialekt). Sikkert ikke helt det samme men.  :dontgetit:

8432638[/snapback]

 

det hadde jo vært kos det også da :love:

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Lykke til Espen :)

 

Her har du noen å starte med:

http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=Ida%2C+%C5lesund

Så er det bare å finne ei av dem du liker og overtale henne til å leke på forumet ^^

8432704[/snapback]

var endel og velge mellom der ja... bare synd alder og sånn ikke er oppgitt da...

 

hva med følgende utrykk: Når kun Ida er bra nok.

8432705[/snapback]

 

nytt livsmotto :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...