Gå til innhold

Ny kategori -WYSIWYG Design?

Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

43 stemmer

1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

• Ja.
      9
    • Ja men jeg ønsker ikke at en slik kategori skal bli opprettett.
      0
    • Nei, men forumet kan gjerne ha en slik kategori.
      14
    • Nei, og jeg ønsker ikke at forumet skal få en slik kategori.
      16
    • Ingen formening/vet ikke.
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest utallige poster der folk bruker WYSIWYG editorer for å lage nettsider, tenker jeg at moderator/administrator burde opprette en ny forum kategori, "WYSIWYG Design".. Slik at folk som ikke ønsker å lære HTML kan diskutere problemer der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syntes ikke det er nødvendig med en slik kategori og håper ikke at forumet oppretter en.

Tror en slik kategori ville fått veldig liten oppslutning og har ærlig talt aldri lagt merke ti at det er så mange poster ang. WYSIWYG-design

Er derimot positiv til et forum for webside-kritikk

Endret av White Fox
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Et WYSIWYG-design er ikke annerledes enn andre design, eneste forskjell er måten designet er satt opp og laget på. Om du snakker om WYSIWYG-koding er jeg heller ikke enig, for det er ikke så stort behov for det. Opprett heller spørsmål rundt programmer, koding og design i de passende kategorier hvor du gjør oppmerksom på at du driver med WYSIWYG-design.

Konklusjonen min er; Ikke nødvendig med kategori for dette og det tyder heller ikke avstemmingen på at andre brukere synes heller.

Endret av TSP
  • 2 uker senere...
Skrevet

Må si meg enig med White Fox og TSP her. Liten vits med eget forum for WYSIWYG-editorer. Folk som ikke ønsker kritikk på html, kan heller skrive det klart å tydelig i første post.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...