Gå til innhold

Amobil.no: Ris/ros: Ny "kommentarer-sak" (bunn av artikkel)


Anbefalte innlegg

Ser at dere har redesignet noe på bunnen av hver artikkel på amobil.no. Nederst på siden skriver dere ut kommentarer til gjeldene artikkel. Og rundt dette har jeg noen synspunkter:

 

1: Flott tiltak, jeg liker absolutt ideen. Hw.no har jo lenge hatt en slik funksjon, men de har begrenset seg til kun 3 innlegg. Jeg ser at dere tar med så mye som 5 siste innlegg :)

 

2: Nå er det slik at siste (altså nyeste) innlegg havner øverst, og femt siste havner nederst etter hver artikkel. Dette ble svært vanskelig å lese - så jeg foreslår å bytte om plasseringen, slik at innleggene som er plassert under hverandre faktisk gir litt innbyrdes mening.

 

3: Dere ser ut til å ha store problemer med æøå og muligens andre spesialtegn? Men dette vet dere sikkert fra før

 

4: Er litt nygjerrig: hvor lang tid tar det fra man poster ett svar til en artikkel, til det vises på amobil.no? Altså: hvor ofte oppdateres denne nederste listen mot forumet? Går det i realtime, eller buffres det data f.eks. hvert femte minutt?

 

5: Hvis dere har lyst til å imponere enda mer, så luk bort innlegg #1 fra listen. (Dette innlegget har jo kun teksten "<Artikkelnavn>, <beskrivelses>, Les mer..." og gir dermed lite mening i en slik liste)

 

Jeg ønsker denne nye tjenesten velkommen! Supert arbeid dere bedriver. :)

Oppfordrer andre til å komme med innspill/ideer også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Takk for grundig og god tilbakemelding! :)

 

Alt du nevner her står på todo-listen vår. Det har hele tiden vært hensikten at vi skulle liste opp alle artikkelkommentarer og i rett rekkefølge, men det har vært litt tekniske finurligheter å jobbe med. Ting skal forhåpentligvis se langt bedre ut mot slutten av uken.

 

Målet på sikt er at du ikke skal trenge å besøke forumet i det hele tatt for å kommentere artikler, og skal kunne få opp både smileys, quotes og annen formatering. Dette krever imidlertid en del utviklingsarbeid opp mot InvisionBoard.

 

Refreshtiden er på ca 3 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...